Na 3,5 jaar wachten, waarvan 3 jaar MMM, hadden we vanmorgen een knaltest in handen! Van de allerlaatste cryo van onze eerste ICSI poging... Wow wat zijn we blij! Altijd er van gedroomd om hier een berichtje te kunnen plaatsen In juni een mk gehad bij 7 wk, hartje niet gaan kloppen, dus probeer er wel rekening mee te houden dat we er nog niet zijn. Maar ben zóó blij
Van harte gefeliciteerd, mooie test! En een gelukkig nieuwjaar, hoop dat het jullie heel veel goeds brengt
Wauw wat geweldig! Na al die tijd wachten op deze laatste dag van het jaar zo'n prachtige test! Heel veel geluk voor 2015 met een mooi wondertje.
Bedankt voor de lieve reacties! Ik hoop inderdaad dat het een prachtig nieuw jaar wordt. Ben uitgerekend op 8 september 😊
Wat leuk al die reacties, kan ik al die vreugde toch een beetje delen Liana, jij ook gefeliciteerd! Heb stiekem het bevallingslijsten forum gevolgd voor 1-15 september. Het is flink druk daar, maar wie weet durf ik me er straks aan te sluiten hihi.
Dank jullie wel! Het was erg bijzonder om om 12 uur ons geheimpje te hebben Nu maar op naar de 7 wk echo met hopelijk een kloppend hartje!