Thanks allemaal voor het mee kijken ik ga het denk ik pas geloven als de streep er echt vanaf knalt hahaha Zo eerst nog maar een keer naar de op=op winkel Ik zal jullie op de hoogte houden (als jullie het leuk vinden natuurlijk)
Vanmorgen de andere test gedaan die in het pakje van predictor zat (de early) en dit is het resultaat te kort dag om een oploop te zien maar hij staat er in ieder geval nog ! Bovenste is van vanmorgen (predictor early) Onderste is van gister ochtend (predictor express) Grootste verschil met gister en vandaag is de kV 2 voor 5. Had nog een doosje dus deze gister en vanmorgen ook gedaan. Onderste van gister ochtend en bovenste van vanmorgen
How er ging iets niet helemaal goed...had mijn bericht 2x geplaatst en 1 keer is wel genoeg Maar kan deze niet verwijderen dus dan maar zo
Ook bij de predictor oploop te zien en die is nu nog nat dus straks nog duidelijker. Gaat de.goede kant op
Bedankt dames Mijn man die is meer van de CB digital met week indicatie voordat hij het echt geloofd hahaha Was met de eerste ook, maakte niet uit hoe donker de streep was hij geloofde het pas toen hij op de CB zwanger 3+ zag staan Die kan ik nu nog niet doen denk ik of wel?
Mannen zijn over het algemeen wat meer visueel ingesteld Ik zou de CB over een paar dagen doen denk ik, maar ik weet niet hoe de predictor streep moet zijn in vergelijking met een positieve CB. Ik gebruikte twee jaar geleden nog de kruidvat 2v5 toen ze nog goed waren en daar had ik niet eens een heel dik streepje maar had toen al wel positieve CB...het is alleen zo zonde van zo'n test als ie toch nog negatief uitvalt denk ik dan..maja daar had ik toen der tijd ook schijt aan
Hahaha precies dit ja! Bij de eerste had ik ook de kv en daar was niks mis mee toen en ook snel een positieve CB. Maar met deze predictors heb ik geen idee of ik een CB met indicator al kan doen. Ik twijfel nog om wel of niet er 1 te halen zo, want als ik hem heb kan ik hem natuurlijk niet aan de kant leggen en wil ik hem gelijk doen....mmmm lastig!!
Ze zijn vrij prijzig dus het zou wel zonde zijn als je te vroeg bent maar ik ben zo'n type die dan denk ach fuck it doe het gewoon hahaha maar luister vooral niet naar mij Morgenochtend beter denk ik.
Uhum...net digitale gedaan en staat Niet zwanger. Domme en eigenwijze muts dat ik ben. Heb 2 cb digitale gehaald maar met de 2e wacht ik nog wel even en hou ik het voorlopig bij predictor
Ah jammer net iets te vroeg. Gelukkig heb je er nog eentje! Ik zou even wachten tot het weekend! En dan kan je je man gelijk ontbijt op bed geven met een BAM zwanger! Voor de visuele man
Loopt mooi en goed op volgens mij Manlief begint het al wat meer te geloven als hij deze 3 testjes onder elkaar ziet