Wauw wat een bijzonder verhaal! Heel veel geluk! En ook sterkte met die eerste super spannende weken.
Gefeliciteerd! Laat het rustig wennen de komende weken. Misschien snel een VK bellen en een echo doen om meer zekerheid te hebben over je termijn? Hier ook zo'n verhaal. Derde kindje was ooit gewenst maar na 1 spontane en bij de tweede de hele jarenlange mmm waren wij blij dat we er überhaupt twee hebben. Vaag nog wel de wens gehad maar al jaren geleden 'geaccepteerd' dat het er niet meer in zat. Ook alles allang weggedaan. Toekomstplannen net onze grote jongens gemaakt en flink feestje gevierd toen ik 40 werd. En toen werd ik niet ongesteld... Knaltest. En dat heeft wel even geduurd voordat ik sta kon accepteren. Heel wat spannende weken (ook een verleden met vroege miskramen). Maar deze babies wil er echt bij! Nu super happy, de jongens vinden het ook geweldig. En we hebben weer een babykamer ingericht. Nature is a bitch haha, maar toch wel erg bijzonder!
Bedankt allemaal voor de lieve reacties. Vandaag de vk gebeld en 27 december hebben we een afspraak staan! Vannacht weinig geslapen. Best vol hoofd zo. Maar opgelucht en blij hoor. Nu afwachten maar.
Beter n cadeau dan t een ongelukje noemen, dat vind ik pas erg! Maar bijzonder verhaal, echt een zegen uiteindelijk hoor!
Spannend! Ja dit heeft tijd nodig natuurlijk, maar zo bijzonder, komt vast allemaal goed, jullie staan er in ieder geval hetzelfde in, dat scheelt!
Wij hadden overigens wel altijd een wens voor een groot gezin. Maar met verstand besloten ons geluk van 2 kinderen te tellen en verder te gaan haha
Even een update van mijn kant. Helaas lijkt het erop dat het mis is. Ik verlies bloed, heb krampen en de test van vanmiddag was veel lichter. Mijn ervaring zegt me dat het een mk is. Vind het heel jammer en ben er best een beetje verdrietig van, helemaal omdat je dan toch samen zo blij bent met deze verrassing en tevens weet dat het ook de laatste keer is. Maar goed, we zijn gezegend met onze 3 kinderen! Ik wil jullie bedanken voor jullie felicitaties en leuke reacties!
Ah nee @Kiekiek .. heeft het bloeden echt doorgezet? Ik had zelf ook een beetje bloedverlies en tot een week of 6 echt flinke krampen, maar toch een klein mannetje in mijn buik!
Thanks meiden, Het bloeden bleef en ik verloor stolsels dus vk gebeld. Ik mocht nog langskomen voor een echo om te kijken of alles schoon is. Dat heb ik gedaan omdat ik dan wat geruster ben deze kerst. Op de echo was niks meer te zien. Ben wel verdrietig maar heb er ook vrede mee. Hoe raar dat misschien ook klinkt. Ik wens jullie fijne feestdagen en veel moois in 2020!