hoi vanmiddag krijg ik onze 2de echo end an weten we hoelang we zwanger zijn 2 week terug was het slecht te zien namelijk wel een knipper lichtje wel verweg was niet inwendig echo dus vaag hopelijk nu duidelijker. mijn moeder komt zondag en we wouden het haar gaan vertellen ik wou een leuk shirt kopen met geef me een kus en op de achter kant ik word grote zus. maar nu is het beetje kort dag geworden want durfde nog niet te bestelen namelijk bang dat het nog mis is. als goed is ga ik wel bestellen maar kan nog niet voor mijn moeder dus wou ik op een andere manier zeggen maar hoe. we hebben beetje rare familie met ouders die allebij gescheiden zijn schoonvader opnieuw getrouwd met een man en de rest nog alleen dus 3 opas en 2 oma en overgroot oma. 2 zussen en 3 zwagers en nichtje van 10 en 1 opkomst dus wil origeneel vertellen. met fleur hebben we het met kerst gedaan met pakketje voor iedereen fotolijst met gedichtje aan de ouders en sokje voor de tantes wou het nu anders aan pakken maar hoe. fleur is nog te klein om te zelf te vertellen ze is net 2 jaar en praat nog neit zo veel ze zegt wel baby en ze weet ook soms dat er baby in de buik zit maar neem de gok niet. nu gaan we over 2 week met mijn 2 zusjes en zwagers dagje bowlen nu wil ik het daar ook vertellen. tips zijn welkom. bedankt alvast