Oh nee he.......

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Chai, 2 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yukl

Yukl Niet meer actief

Mijn buik is ook nagenoeg weer plat na 2 kinderen. :) duurde de tweede keer wel wat langer dan de eerste keer. En mijn buik is wel ietsje slaper maar niet storend. Maar een derde zal denk ik funest zijn voor mijn buik :D

2. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Als ik sta dan heb ik weer een aardig mooi buikje. Maar als ik zit dan zie je echt een lelijk stuk los vel, echt huidoverschot. Ben druk in de weer met buikspieroefeningen en sporten, maar geloof niet dat ik het daarmee weg kan krijgen...:( Baal er flink van.

3. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    nee , komt hier ook nooit meer goed :D

maar het kan me niks schelen ;)

liefs edith
    mama van mees*

4. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Mijn buikje is bijna weer hetzelfde als voor de zwschap:D Dus het kan wel;)

5. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Die van mij is zelfs platter geworden dan dat ie was :D:D Wat een geluk! Maar dan wel met een paar striemen, dat dan weer wel.

6. w0nder

w0nder Niet meer actief

Mijn buikje was ook hetzelfde als voor de zwangerschap, heel plat :) het kan zeker :):)

7. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Nou, fijn om te lezen dat er zoveel binnen no time hun buik weer plat hebben. Die van mij is nu na 3 maanden nog steeds blubber. Ik heb mijn ideaal maar opgegeven. En zoals ze zeggen *lees doodgegooid* "je krijgt er iets moois voor terug"

8. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Mijn buik is wel weer zoals ie was voor de zwangerschap, maar dat is niet plat, want "sporten" vind ik maar een vies woord.

9. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Ey,

Hier ook nog steeds een "flubberbuikje" en pas mijn oude broeken nog steeds niet....zucht....Hoop samen met jullie meiden mee, dat het over gaat en het oude buikje( wel met striemen helaas) weer terug krijg.

Manlief prbeert me telkens op te vrolijken, dat het wel mee valt...maar zodra je idd loopt, voel je je buik wiebelen pffff ;)

10. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Als mensen mij vragen hoeveel kindjes ik heb en ik volmondig 3 zeg is de vraag die erna komt, waar hebben die dan gezeten? Mijn buik is zga plat en met kleding aan is er al helemaal niks van te zien. Het kan dus nog helemaal goed komen hoor!

11. Vollutto

Vollutto Niet meer actief

Mijn buik is ook weer helemaal plat na 4 kids. Er is geen grammetje vet aan blijven zitten (weeg nu zelfs 4 kg minder als wat ik woog voordat ik zwanger werd van nr 1)
    Alleen....... de huid van mijn buik heeft het enorm te verduren gehad.... Die is zo uitgerekt(gelukkig wel weer teruggeveerd) en m'n buikhuid lijkt nu wel op een verrimpeld appeltje..... Erg jammer!
    Gelukkig zie je het niet met kleding aan, dan is 't ie weer mooi strak om te zien en een tankini is ook een uitkomst!

12. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Ik had na de eerste zwangerschap, zoals de kraamzorg en verloskundige zeiden, een extreem slappe en dikke buik overgehouden na de bevalling. Hierdoor werd mijn baarmoederstand goed in de gaten gehouden en werd zelfs getwijfeld of alles wel goed "schoon" was.

Het heeft bij mij zeker 9 maanden geduurd voordat mijn buikje weer wat platter was, maar het is nooit meer geworden zoals voorheen.

Ik heb altijd 55 kilo gewogen bij een lengte van 1.68, dus mijn heupbroekjes in maatje 34 konden voorgoed de deur uit. Maar ja. Nu trek ik gewoon wat hogere broeken aan en houd ik er rekening meer dat ik niet al te strakke truitjes draag. Dan is het best te doen hoor.

Het is nu eenmaal niet anders. De een heeft het meer dan de ander.

Na mijn tweede bevalling over een week of 10 zal ik niet te hoge verwachtingen hebben van hoe alles er weer uit ziet en omdat dit voor ons zeker de laatste keer is (man laat zich ook helpen), ga ik er flink tegenaan om het weer wat strakker te krijgen straks.

13. Foxter

Foxter Niet meer actief

Bij mij zijn de spieren gescheurd omdat ze niet goed naar de zijkant gingen tijdens de zwangerschap. Ik krijg dus een buikwandcorrectie vergoed.
    Op zich valt het qua zicht nog wel mee, ik heb wel een blubberbuikje, omdat mijn spieren nu niks meer tegenhouden, maar dat is met een hema hemdje (zo'n corrigerende) wel goed strak te krijgen. Ik ben ook redelijk slank. (1.68 en 62 kg) Tis meer dat het pijn doet met liggen, als ik op mijn zij lig doen die spieren onwijs pijn, omdat mijn buik dan toch een beetje naar 1 kant gaat.
    Maar ik wacht nog met de operatie tot ik 31 ben en zeker weten geen kinderen meer krijg. Ik ga dan voor de mama make over die dan dus deels vergoed wordt. Mijn borsten zijn ook ongelijk na de bv, scheelt 1 cup. En als ik naar mijn borsten kijken in de spiegel doen ze me aan guido weijers denken hahaha :) Ze kijken niet allebei dezelfde kant op ;) Dat wordt dan ook gecorrigeerd.

Dus bij mij geen goed verhaal, maar uiteindelijk komt het ook bij mij weer helemaal goed :)

14. Chai

Chai Niet meer actief

Wat ben ik blij dat ik dit topic heb geopend, echt fijn.
    Bedankt nog voor de felicitaties trouwens, lief hoor.:D

15. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

wat klinkt dat grappig:D

16. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

haha Suenne, inderdaad als ik het zo teruglees...

17. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik ben ook vorige maand geleden bevallen en hier in princiepe weer terug zoals ik was maar heb nog wel een (hoe ik het noem) pudding buikje... een soort extra vetrolletje... geen idee hoe, wat, wanneer en of die nog weg gaat...

18. Sijke

Sijke Bekend lid

Hoi, ik heb niet alle reacties gelezen, maar mijn eerste reactie is; zo snel na je bevalling moet je echt niet na gaan denken over je buik. Na 9 maanden als je ontzwangert bent gewoon nog eens kijken en dan is het echt al heel anders dan nu hoor!
    Het trekt heel geleidelijk vanzelf meer bij, dat je ook weer wat meer van je spieren gaat gebruiken en je normale afmeting terug krijgt. En er blijft een verschil tussen voor en na je bevalling, niet in de zin van meer of minder mooi of blubberig of strak, maar de zwangerschap en bevalling en het moeder zijn laten toch bepaalde sporen na, ook mooie en ook minder mooie!

Haha, de eerste keer dat ik dacht van 'er moet iets aan die buik gebeuren' en een paar buikspieroefeningen deed (nog geen 5 en veel te vroeg) heb ik echt een paar dagen last van mijn rug gehad, daar ben ik dus wel van terug gekomen....

Deel Deze Pagina