Laat de naam gewoon even bezinken, dan komt het wel goed. Voor ik zwanger werd dacht ik altijd dat de eerste een meisje zou zijn, haar naam wist ik ook al. Eenmaal zwanger dacht ik ineens dat het een jongetje was. Qua naam dikke paniek want ik wist niets en met de suggesties van mijn vriend was ik ook niet blij. Uiteindelijk hebben we allebei een lijstje gemaakt en van elkaars lijstje de naam die we het leukst vonden afgehaald. Daarna hebben we ons zoontje in gedachten een poosje die namen gegeven. Gelukkig zijn we er zo uitgekomen en nog een voordeel; als we ooit een meisje krijgen past zijn naam prima bij de naam die we al voor haar verzonnen hebben!
ik heb niet het hele topic gelezen, maar hier een Jeremy en Joshua goed uit te spreken in alle talen, begint met een J
Ik had vanaf 1e dag al dat gevoel van..het is een jongen,maar de rest van de wereld zeiden nee het is meisje,we waren met meisjes naam mee eens gelijk..maar jongens...pfff nu zijn we eindelijk eruit!! Maar Julian vind ik het mooieste,maarja jullie moeten toch zelf kiezen Su6
Hehe dat had ik ook, maar t is ook een jongetje dus misschien heeft je gevoel het wel goed! @topicstarter: Jongensnamen vond ik persoonlijk ook veel moeilijker dan meisjesnamen hoor..voor een meisje hadden we binnen no time 2 mogelijke namen, en voor een jongen heeft het toch wat langer geduurd voordat we er een hadden. Zoals anderen zeggen..Julian vind k ook wel leuk, of Joeri..
Jaaaa Jay-Jay...dat is m vast helemaal Lellebel hahahahahahaha. Jaaay-Jaaaaay.... Goed, dan nu een serieuse bijdrage ghihi...even denken. J...jjjjjeee...jjjjuuu...jjjaa Jack Jacob Jean Jason Jerald Jochem Best moeilijk....
Trailer trash ofwel kampernaam nou meid dan kan ik je vertellen dat jou meidennaam Julia ook een veel gekozen naam is bij onze cultuur. Daar zal ik dan maar wat anders voor verzinnen als je tweede een meid zou mogen zijn. Onze zoon heet Jari Joas Joachim Jairo Julius
Wat grappig! Jouw verhaal is mijn verhaal van een paar jaar terug! Ik wist ook zeker dat het een meisje zou zijn,maar inderdaad met 18 weken zat er een piemeltje aan Net zo blij natuurlijk,en ik heb van de meisjes naam Julia, Julian gemaakt.(was niet zo simpel als het er staat hoor hihi) Nog altijd blij mee!
hihihi ik had eerst ook alleen maar meidenamen in mijn hoofd en toen bleek het een jongetje te worden. We hebben gekozen voor Jack omdat het een stoere korte naam was en niet al te vaak hoorden. Helaas is de naam nu opeens omhoog geschoten in de top namen hahaha