Bikini voor baby's schokt Zweden

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Wilma, Aug 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Bikini voor baby's schokt Zweden

In het koude Zweden is men witheet van woede geworden om een nieuwe bikini. Het gaat hierbij om een bikini speciaal voor baby's. Een Zweeds postorderbedrijf brengt de badkleding aan de man.

Ellos, zeg maar de Zweedse Wehkamp, snapt niks van alle commotie. Al bij de lancering van de reclamecampagne was het commentaar niet van de lucht. De Zweden vinden het stijlloos dat er reclame wordt gemaakt voor bikini's in de stijl van de pin-ups van de jaren vijftig, speciaal voor baby's vanaf twee maanden. Men was voornamelijk bang dat pedofielen zich op de afbeeldingen zouden aftrekken.

De directeur van het postorderbedrijf, Per-Olaf Gustafsson, heeft direct na de roering zijn excuses aangeboden. "Het was een foute inschatting, we zullen in de toekomst nog vaker dan twee keer nadenken voor we een nieuwe lijn lanceren. We zijn tenslotte een familiebedrijf", zo zegt hij.

Bron:fok.nl

2. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Je ziet toch wel vaker bikini's voor kleine kindjes... Mij lijkt er niet echt iets mis mee te zijn...ik vind het eerder onnodig om zo'n kind een bovenstukje aan te doen maar ik kan me voorstellen dat een klein meisje dat wilt aandoen omdat ze ziet dat mama of grote zus dat ook aan heeft..

Straks mogen kleine meisjes geen rokjes meer aandoen die tot boven de knie komen of mouwloze shirts of......

3. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    ik vind het ook niet schokkend of het aan mij ligt weet ik niet... maar vind het gewoon tjah een noramle bikini... mijn smaak is het niet maar dat is een ander verhaal ;)

4. madelief

madelief Fanatiek lid

Mar 18, 2006
    3,125
    204
    63
    Female
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    ik vind er ook niets schokkends aan, ik hou er ook niet van maar verder vind ik het wel kunnen hoor :)

5. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

achja, niet helemaal maar smaak.. maar vind het nog wel te doen hoor

6. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Off topic: Ik vind hem eigenlijk ook wel heel mooi... hihi...
    Ben helemaal in voor 50's mode...

7. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    Vind hem niet mooi, maar volgens mij maakt het niks uit! Ik zie zovaak meisjes met alleen een broekje en gister in zandvoort zelfs zonder badkleding. Tja, beter iets dan niets vind ik dan.

Vind dit totaal niet schokkend.

8. Mouse

Mouse Bekend lid

May 22, 2007
    944
    0
    0
    Vind hem wel snoezig eigenlijk...
    Ik vind het eerder lief en grappig dan dat ik het ook maar erotisch kan vinden (die gedachte vind ik eigenlijk gekker :rolleyes: )

9. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Je ziet toch ook juist baby's in alleen een zwambroekje, 'topless' dus.. Das dan toch veel schokkender? Vind dit echt onzin.

10. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    eh.. zwembroekje dus hihi..

11. San79

San79 Fanatiek lid

Apr 10, 2008
    2,212
    0
    0
    Den Haag
    Mensen die rare associaties bij baby's/kinderen hebben, hebben die toch wel. Of ze nou een bikini/badpak/burka aanhebben of juist helemaal niets.

En ik vind het nog best een grappige bikini.

12. tummetje

tummetje Fanatiek lid

Dec 4, 2007
    4,270
    1
    0
    in mn holletje
    nou ja.. in zweden zijn ze ook niks gewend.. :( de gemiddelde baby die ik zie zwemmen is naakt.. zou dat dan ook niet meer mogen? :(

13. Maine

Maine Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    1,072
    0
    0
    't Is maar waar je je druk om kan maken.
    Wist trouwens niet dat men in Zweden ook al zo waren.
    Wil niet iedere Zweed over één kam scheren, hoor ;)

Vind het persoonlijk wel schattig :D.
    Volgens mij heeft mijn dochter als baby ook een
    bikinitje aangehad. Stond echt leuk, hoor.
    Ieder z'n ding, toch?!

14. Niet meer actief

Hmm, ik vind het niet schokkend maar ik vind het ook niet leuk/geschikt voor een baby.
    Niet zozeer om de pedofielen etc maar meer omdat ik vind dat je een baby/kind niet als een volwassene moet kleden en ik vind een bikini niet leuk voor een baby. Vind het wel een beetje een 'sexy' kleding item en ik vind dit niet gepast voor een baby.

15. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Ik snap het hele probleem niet hoor. Ik vind het ook nog een leuk stofje.

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik vind hem wel leuk! Als ik een meid had gehad, had ze ook een bikini (of badpakje) aangehad. Ik vind het weer niks dat ze alleen maar een broekje aanhebben. Maar dat is een kwestie van smaak denk ik :)

17. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,193
    0
    0
    Maastricht
    ik zou die bikini zo kopen hoor,helemaal te gek!

18. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

Mar 17, 2006
    4,738
    0
    36
    Wat schattig!

19. Anabella

Anabella Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    2,742
    1
    0
    Ik vind het schokkender dat in veel landen vrouwen in tegenstelling tot mannen gearresteerd kunnen worden als ze topless op het strand zitten.
    Welke m*therf*cker heeft bepaald dat vrouwen dat niet voor zichzelf mogen uitmaken?

20. acire

acire Fanatiek lid

ik wil hem wel hebben!
    zo schattig

Share This Page