Oh nee! Mega spin!

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by dib, Aug 4, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Ik durf dus echt niet op die links te klikken, want dan slaap ik vannacht gewoon niet meer. Vanmorgen zat ik compleet in shock toen ik het op het nieuws hoorde, daarna raakte ik helemaal in paniek...brrrr! Ik ben namelijk banger voor hooiwagens dan voor bijv. kruisspinnen. Walgelijk, die enge wiebelpoten. En hou alsjeblieft een plaatsje voor mij vrij in die anti-spinnenbunker!

2. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

Mar 27, 2008
    8,128
    1,682
    113
    En ook voor mij!

3. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    En ik woon dus ook nog eens in de genoemde regio :pale: !

4. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Daar door ben ik dus als klein meisje bang...naja eigenlijk meer vies geworden van spinnen voor n tijdje.
    Vroeger ving ik altijd van die huisspinnetjes (die op hooiwagens lijken maar dan de echte spinnen) in de kelder bij mn opa. En die pakte ik dus bij hun pootje.. En soms liet er dan wel eens n pootje los.
    Maar die pootjes heh...die wriemelen nml door ook al zitten ze niet meer aan t lichaam vast! :confused:
    Toen ik dat zag... :pale:
    Dat klopt gewoon niet in mijn optiek! Als t niet meer aan hersenen en bloed circulatie vast zit dan kan en mag het niet meer bewegen!
    potverdorie!

Ben ik gelukkig nu overheen maar pak ze dan ook echt niet meer bij hun pootjes....*gruwel* maar laat ze gewoon op mn hand lopen en zet ze buiten. ;)

5. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

Mar 27, 2008
    8,128
    1,682
    113
    Wilma, jij held!

Dat zou eigenlijk moeten bestaan, een spinnen-weghaalservice.
    Je hebt een "noodnummer" wat je dag en nacht kunt bellen, er komt iemand de spin op een diervriendelijke manier weghalen (in een potje en dan buiten zetten). Je betaalt iets van 25 euro ofzo en je bent van het monster af.

Gat in de markt? :)

6. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

Sep 4, 2007
    4,576
    82
    48
    @ vlinderbloem, daar heb je toch een man voor ...duhh :p

7. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

Mar 27, 2008
    8,128
    1,682
    113
    Haha, ja maar dat heeft niet iedereen! Ik denk dat mijn man wel 25 euro over heeft voor iemand die een grote harige spin bij ons van de muur haalt hoor! Die kleine ok, maar hij is ook niet weg van die tarantula's... :rolleyes:

8. valhalla

valhalla Niet meer actief

Haha, ben wel blij dat we straks in een huis met minder spinvriendelijke kieren en gaten wonen hoor. Maar inderdaad, liever deze dan zie zwarte etters. Pasgeleden schudde ik het bed op kwam er zo'n grote engerd uit rennen...

9. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

Sep 4, 2007
    4,576
    82
    48
    :pale:

10. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik vind spinnen juist leuk, heb zelf ook een vogelspin. Nix engs aan joh!
    Spinnetjes doen je toch geen kwaad? :)

11. Lia

Lia Bekend lid

Nov 10, 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Oh, ik zou geen oog meer dichtdoen! Brrrrr.....

MamaDeLuxe, schuif eens op! Ik kom bij je in die bunker zitten!

12. Bluesky

Bluesky VIP lid

Oct 1, 2007
    5,941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Uit dat stukje van de telegraaf:
    Is er dan echt iemand die van zo dichtbij gaat kijken of het wel echt een hooiwagen is? :confused: Ik heb die conclusie toch echt al getrokken als ik die poten zie... :pale:

IIIIIIEEEEEWWW! *rent weg richting bunker*

Ik heb liever 1 zo'n grote zwarte spin... Dat vind ik een stuk minder eng dan 1000 van die hooiwagens... 1 zo'n grote kun je in de gaten houden, zie dat maar eens te doen met 1000 van die kleintjes.... Brrrrrrr

...het word gezellig druk trouwens, hier in de bunker... Misschien moeten we een stuk aan gaan bouwen? :)

13. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

getverderrie, ik met mn spinnenfobie rilt hier heel erg van!
    gewone hooiwagens vind ik al creepy maar dit!
    en die zwarte die door het huis rennen idd, die zijn echt heel eng. vorig jaar had ik mijn ergste nachtmerrie (helaas was ik wakker en was het echt)
    ik ging op de wc zitten en onder het plassen zie ik in het (WITTE)fonteintje op 30 cm afstand een grote ZWARTE harige spin krioelen.
    en ik moest er langs om de wc uit te vluchten! eenmaal buiten de wc heb ik echt staan janken van angst! sindsdien onderzoek ik elke keer de wc op spinnen als ik binnenkom. :rolleyes:

14. bouchere

bouchere Niet meer actief

15. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    En ja hoor, waar ik al bang voor was...natuurlijk heb ik vannacht van die grote hooiwagens gedroomd!

16. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

Apr 10, 2007
    1,778
    1
    0
    Brr krijg helemaal de rillingen van deze topic. Ik doe me altijd heel dapper voor (zeker met de kinderen erbij) maar diep in mijn hart vind ik ze doodeng!

17. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

Sep 4, 2007
    4,576
    82
    48
    *hangt al aan de telefoon met de aannemer*

18. gelukkig ben ik niet zo bang voor spinnen, ik heb altijd in het bos gewoond en ik had veel spinnenvriendjes :)

19. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

brr krijg er wel een beetje de kriebels van! ben best bang voor spinnen, maar soms denk ik waarom? ze zijn vergeleke met ons klein.. maar toch brrrrr

20. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

Mar 27, 2008
    8,128
    1,682
    113
    Dat schijnt bij vrouwen een heel instinctieve angst te zijn Leeuw. Heeft met de kriebelende pootjes te maken en de angst dat er "iets naar binnen kruipt".
    Heb ik ook maar ergens gelezen hoor, maar ik kan het me ergens wel voorstellen dat het instinct is.

Share This Page