ik heb nog pita broodjes en ben zelf niet gek op shoarma. waar kan ik dit broodje nog meer mee vullen? iemand lekkere ideeën.?
Soms heb ik ook geen zin in dat vlees en vul ik het met vegetarisch gehakt van de AH. Daarbij nog worteltjes, appeltjes, sla en tomaatjes. en knoflooksaus en mayo. Smullen!
Ham en brie Kaas, tomaat, pesto Kipshoarma? Ik vind gewone shoarma ook niet lekker, maar de kipshoarma wel, die is heel anders van smaak.
Ik vul onze pitabroodjes met gesneden kipfilet (flink veel shoarmakruiden erdoor) en komkommer. Als sausje een knoflooksaus van creme fraiche/mayo/knoflook/peper/zout/sambal. Plakje kaas erin en dan in de broodrooster. In reepjes snijden en dippen in de zelfgemaakte knoflooksaus van het kipshoarma recept. Van die pizzasaus erin en dat samen met kaas in de broodrooster Kaas, ui en ei erin en dan in de grill
Kaas, ui, augurkje en tonijn en dan even onder de grill of in de oven. Met tonijn en ijsbergsla. Met gehakt en paprika.
Gewoon heel simpel alleen met kaas en dan in een pannetje even om en om bakken, echt zo lekker! Maar dat is meer een tussendoortje en niet echt voor avondeten...
Kip bakken in kruiden, botersla of romaine sla (van die zachte sla soorten), komkommer, ui en radijsjes. En dan lekker met knof saus! Heeeerlijk!!
Ik krijg er honger van haha.. Kip kruiden met shoarmakruiden, ui, champignons, paprika(lust ik zelf niet maar de rest wel dus gooi ik er tussenuit naderhand haha) bakken. Sla los erbij voor mee in het broodje te doen. Broodje beetje roosteren en vullen maar. Heerlijk met tzatziki.
Wij maken er trouwens ook wel eens mini pizza's van. Door midden snijden en dat gebruiken als pizzabodem en beleggen met wat je lekker vind. grote hit hier bij onze oudste.