Hallo dames, Inmiddels 38 weken zwanger en waren al uit de naam; Daan. Maar opeens begin ik te twijfelen..... Twijfel nu tussen 3 namen; welke vinden jullie het leukst? Daan Tibbe Siebe Ik hoor graag jullie mening!!!
Dankjewel! Als ik jou dan de naam weer zie schrijven, denk ik: leuk! Maar twijfel of het niet te simpel is! Aan de andere kant is het een leuke naam, ook voor een volwassen vent! Dat is met Tibbe misschien minder....
Waarom simpel? Bij mij is het een echte familie naam. Mijn overgroot vader heette al Daan en dan in Z'n doopnaam Daniël . Als je Daan te simpel vind kies dan voor Daniël als voornaam en als roepnaam Daan.
Misschien moet ik ook wel niet zo twijfelen en is mijn gevoel bij Daan toch wel erg goed! Haha; laatste loodjes van de zwangerschap???
Weer helemaal overtuigd! Thanks! Had mijn man al een wanhopige mail gestuurd dat ik niet zeker meer was; maar daar kreeg ik precies hetzelfde antwoord van
Het is dat mijn broertje al Daan heet anders stond het ook op ons lijstje! Super leuke naam voor zowel een kindje als volwassen man!
Hmm ik vind Daan ook een beetje saai. Siebe en Tibbe vind ik allebei geweldig, en dan Siebe net iets stoerder.
Daan vind ik de mooiste van de drie. Siebe en Tibbe vind ik niet zo leuk. Een andere variatie zou nog kunnen zijn Tobe ipv Tibbe.