kben ziek

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Moedertjevj, 25 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moedertjevj

    Moedertjevj Fanatiek lid

    1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    hallo dames,

    heb sinds 3 dagen s'nachts diarree en mijn keel doet zo een pijn, kan dat kwaad voor m'n zoontje?

    er kwam een vriendin bij me langs en ik vertelde het van die diarree en ze zei zo geschrokken: "dan gaje je kindje verliezen?" Ik was daar ni goe van hoor! zoiets zeg je toch niet?

    kan iemand me geruststellen?
     
  2. Lara11

    Lara11 Niet meer actief

    Hoi Christy,

    nee, zoiets zeg je inderdaad niet. Geen paniek hoor, je hebt een griepje/verkoudheid en dat is vervelend maar volgens mij heeft je kindje er geen last van.
    Ik heb nog nooit gehoord dat diarree en keelpijn een voorbode van een miskraam zijn, laat je niet gek maken.

    beterschap!
    Amber

    ps: ik heb tijdens mijn zwangerschap ook een flinke griep gehad. Ik was hondsberoerd, maar het had geen effect op kindje. Alleen jammer dat je geen medicijnen mag.
     
  3. zomaar

    zomaar Fanatiek lid

    29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Nou wat een opmerking. . . . . Niets van aantrekken hoor, als jij ziek bent heeft de baby daar geen last van. Je moet wel zorgen dat je genoeg vocht binnen blijft krijgen!

    Beterschap
     
  4. Heidimaus

    Heidimaus Lid

    2 aug 2007
    31
    0
    0
    Nou dat zeg je inderdaad niet! Het lijkt me niet dat het kwaad kan en anders zou ik gewoon even de dokter/verloskundige bellen om advies. Beterschap
     
  5. chantalk

    chantalk Fanatiek lid

    Nou ja zeg...lekkere vriendin :(
    Meid kan geen kwaad hoor. De baby neemt echt wel wat het nodig heeft.
    Alleen voel jij je daardoor nog ellendiger...maar ja dat moet je dan maar op de koop toe nemen ;)
     
  6. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.809
    32.714
    113
    Nou meid, ik heb tijdens mijn zwangerschap ook wel eens last gehad van een verkoudheid en ook van diaree en het slaat echt nergens op wat die vriendin zei hoor! Daar moet je je echt niet druk om maken. Zorg dat je voldoende vocht binnenkrijgt en als het te lang duurt even naar je ha.

    Sterkte!
     
  7. Michelle20

    Michelle20 Actief lid

    3 jan 2007
    455
    0
    0
    Fulltime moeder
    Hilversum
    Nou wat een kutopmerking zeg!

    Ik heb toen ik een week of 6/7 was een flinke griep gehad, Strontverkouden,Flinke diaree, en alles wat ik at kwam er weer uit soms zelfs het water wat ik dronk.
    Dat heeft een week geduurd en kindje zit er nog steeds!
    Wees niet bang door die opmerking want ga maar eens zoeken op inet... je kindje word alleen geboren als er iets aan de hand is met het kindje of van binnen... en wat betreft diaree dat zal mss aan het einde van de zwangerschap kunnen omdat de krampen dan op je baarmoeder slaan en ook dit gebeurd alleen als je baarmoeder rijp is.
    Dus geniet maar ondanks dat je je rot voelt.
     
  8. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Ik heb in mn zwangerschap een heftige buikgriep gehad en gaf ontzettend veel over en had onwijze diaree en Lieve is toch gewoon lekker in mn buik gebleven :)
    Je kindje pakt wat ie nodig heeft.
    Je moet uiteraard geen dagen aan een stuk water dunnen diaree hebben maar dat is ook niet goed als je niet zwanger bent.
    Maar je kindje verliezen?
    Welnee,dat is onzin wat die vriendin heeft gezegd!
    Dat ze zoiets zegt zeg :confused:
     
  9. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    een paar dagen diaree kan echt geen kwaad hoor er zijn zelfs vrouwen die regelmatig in heel de zwangerschap er last van hebben ipv verstopping. zolang je geen hoge koorts hebt gewoon lekker even uitzieken hoor meid en je hoeft je echt niet druk te maken. gewoon veel drinken en neem ipv water een sportdrankje zoals AA bijv, hier zitten veel vitamines in en speciaal voor als je veel vocht verliest.

    ik vind het niet kunnen dat je vriendin dit zegt tegen jou, je behoort een onbezorgde zwangerschap te hebben en zij maakt je wel bang met z'n opmerking
     
  10. peetje24

    peetje24 Fanatiek lid

    3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik heb al 8 weken na het avondeten diarree en de baby is prima hoor! lat je niet gek maken door iemand die kennelijk tact en hersenen mist
     

Deel Deze Pagina