Eens een luchtig topic. Waar moest je vandaag om lachen? Wat hebben jij of je familieleden vandaag weer uitgehaald of gezegd waardoor je moest lachen ? Vriend wou iets zeggen over dit forum en zei "dat bananenforum" hij had zich echt versproken en wou zoals altijd "dat vrouwenforum" zeggen. Ik zit zoals altijd om 19.30u op de bank met de tablet en hoofdtelefoon naar utopia te kijken, vriend zat aan de tafel. Zie ik hem ineens bijna omvallen van het lachen. Had hij niet door dat ik utopia aan het kijken was, hij had me een heel artikel voorgelezen en daarachter nog wat steken richting de Belgen gegeven en was aan het wachten op mijn commentaar. Toen dat commentaar dus niet kwam keek hij op en had hij pas door dat ik helemaal niks had meegekregen omdat utopia dus al bezig was.
Mijn zoontje. Rende de badkamer in omdat hij naar de wc moest, maar had zijn broek en onderbroek al uit. Dus na het plassen keek hij naar zijn piemel met zo'n blik van 'wat moet ik met die druppel'? Waarna hij naar de handdoek liep die op de badrand lag, en met een subtiel knieknikje het probleem verhielp. De handdoek heb ik maar in de was gegooid 😂
Ik moest lachen om een opmerking van mijn zoon. We waren laatst bij vrienden met een baby. Vanmiddag vertelde mijn zoon dat hij graag een broertje wil. Ik vraag hem 'Maar als er hier een baby zou komen, kan het ook een zusje zijn. Is dat ook goed?' Zoon 'Is niet erg hoor, maakt niks uit......dat gaat wel over!'
Net nog.. Mijn dochter lag wat te huilen in bed met veel drama Ooo ik ben zo verdrietig, ik mis mijn mamma (met grote snikken en uithalen) nuuhuu ligt ze bij iemand anders in bed (gewoon naast mijn man ) Ben uiteraard wel even naar haar toe gegaan maar het kwam er heel grappig dramatisch uit
Vanmiddag had ik de kinderen op bed gelegd. En ik voelde aan mij water dat ze wat aan het uitspoken waren. Was mijn oudste met bed en al naar de jongste toegeschoven, eroverheen geklommen naar zijn bed en zaten ze samen lol te hebben. Natuurlijk kan ik het niet accepteren (2jaar en de ander 9 maanden). Maar het was wel heel schattig.