Hoi, Heb op twee dagen knallers van pvulatietesten gehad (20 en 21 feb). De temperatuur stijgt echter helemaal niet. Vorige cyclussen was dit wel het geval. Wat denken jullie? Moet mijn eisprong nog komen?
Misschien is het springen nog niet gelukt. Ik zou gewoon nog even door testen en klussen Ik zie hem nog niet in je kaartje in elk geval
Alleen een temp verhoging geeft uitsluitsel of je eisprong geweest is. Je temp kaartje laat dit nog niet zien. Soms heb je een LH piek, maar springt je ei niet, je lichaam probeert het dan later nog een keertje. Succes
Heb wel behoorlijk last van diarree. Zou dit ook van invloed kunnen zijn? Was al blij dat mijn testen eens eerder positief waren dan dag 22. Had nu 3 keer op dag 22 eisprong gehad en dan korte luteale fase (8 of 9 dagen). Blijf maar weer doortesten en klussen
Overigens bedankt voor jullie reacties. Zo fijn om wat van 'ervaringsdeskundigen' te horen als 'broekie'.
Denk ook dat je nog even moet door testen. Waren de streepjes wel even donker of de teststreep zelfs donkerder? Kan idd zijn dat je een piek hebt en je ei toch niet sprint en dan krijg je straks weer een piek en wel een eisprong.
Het was zelfs twee keer veeeeeeel donkerder dan teststreepje en dat binnen 20 seconden! Wat me net invalt. Eisprong kan natuurlijk ook vandaag pas zijn, ei kan ook pas 48 uur na positieve test springen Dat zou betekenen dat temperatuur morgen ook nog zou kunnen stijgen....
Als ik je kaartje nu zie zeg ik nee.. Maar wellicht stijgt je temp morgen en overmorgen. Dan zeg ik ja!
Temperatuur is weer omhoog. Dus eisprong gehad. Helaas wat vroeg misschien gezellig gemaakt. Rondom de eisprong zat er niet meer in ivm wisselende diensten van mijn vriend. Maar wie weet....