Oh oh Chersonissos

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door MissT, 30 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Wat is Roos idd een verschrikkelijk mokkel, denkt dat ze de mooiste is op aarde.. nou echt niet! pff zulke meiden zou ik geheid ruzie mee krijgen :D

2. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Roos is een verschrikkelijk lelijke doos..... (sorry, kon het niet laten)

3. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    roos is idd een bitch :D en die begintune van cherso heb ik al paar weken als ringtone whahahaaa en dan wat sterretje zong lol

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ben ik trouwens de enige die zich afvraagd waarom ze kanker niet bleepen? Vindt het best wel raar dat ze dat gewoon laten horen of ligt dat aan mij?

5. MissT

MissT Niet meer actief

Tsja, ze zeggen dat het bij Den Haag hoort he, dat gekanker. Vind het ook niet echt fijn om te horen.
    Zoals dat 'kankergeil' waar slaaaaaaaaat dat op...

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja ik weet ook dat het bij Den Haag hoort (woon er vlakbij) zelf heb ik er dan niet super veel moeite mee ofzo, maar ik kan me heel goed voorstellen dat veel mensen zich er toch vreselijk aan ergeren.

7. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

Ik heb er ook geen moeite mee eigenlijk..Maar ze hebben 'kankerkop' wel veranderd in 'keienkop'

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja idd dat merkten wij ook al op;)

9. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Dan moeten ze niet kijken ;)

10. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Daar ben ik het niet helemaal mee eens.
    Is niet echt leuk als je zelf kanker hebt of hebt gehad, of in naaste familie omdat iedere keer te horen.
    Want de meeste mensen vinden deze serie toch leuk.
    Ik vindt dit woord erg naar om te horen.

11. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik hoor het telkens ook wel heel bewust ja...

weg 'bleepen' is ook geen optie denk ik in dit geval - maar een oplossing? Geen idee...

Wel opvallend trouwens dat daar verder in de media of wat dan ook nog niets over gezegd of mee gedaan is ofzo... Nu het in zo'n 'hitserie' ineens zo veel voorkomt, lijkt het alsof het wél wordt goedgekeurd....

12. Angela2009

Ja maar je weet dat het 1 groot asociaal stelletje bij elkaar is dus als je het verder een leuke serie vind moet je het maar voor lief nemen dat het erin wordt gezegd. Moeten geen Amerika praktijken worden dat elk scheldwoord weggepiept moet worden.

Maar nu heb ik totaal geen moeite met dat woord want hoor het zowat dagelijks om me heen. Hier in R'dam e.o. is dat een veelgebruikt scheldwoord!

Maar kan me heel goed voorstellen dat het bij veel mensen niet fijn is omdat woord te horen vanwege persoonlijke redenen.

13. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik weet dat ze niet ieder woord kunnen weg piepen, maar van mij mogen ze dat met dit woord wel doen.
    Ik woon maar in een boerendorp en hoor dat woord hier zelde, gelukkig ;)
    En inderdaad ik moet het maar voor lief nemen, want het programma verder vindt ik natuurlijk helemaal briljant :D

Eigelijk is die Barbie best schattig he, ze zorgt volgens mij voor iedereen daar.

14. Angela2009

Ja ze is volgens mij heel lief idd....alleen beetje grofgebekt maar ach ik vind het wel bij der passen! :D haha!
    Beetje ordi toch?!

15. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik heb zelf huidkanker gehad maar ik heb eigenlijk geen moeite met dat woord hoor. Ze zeggen het meer als shit of kut ofzo.
    Zoals Barbie laatst zei, 'tering, ik ben kankerlam', moet ik er gewoon om lachen :) Komt ook omdat het gewoon zo dom overkomt, als je met ziektes scheldt.

16. MissT

MissT Niet meer actief

17. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Volgens mij is het nep...zij is volgens mij veel slanker. Of ze is na de opnames van Cherso ineens aangekomen...Ziet er erg gefotoshopt uit

18. Leliana

Leliana Niet meer actief

19. 2g4e

2g4e Niet meer actief

20. Leliana

Leliana Niet meer actief

lol :D 2 zielen één gedachte!

Deel Deze Pagina