Wat is Roos idd een verschrikkelijk mokkel, denkt dat ze de mooiste is op aarde.. nou echt niet! pff zulke meiden zou ik geheid ruzie mee krijgen
roos is idd een bitch en die begintune van cherso heb ik al paar weken als ringtone whahahaaa en dan wat sterretje zong lol
Ben ik trouwens de enige die zich afvraagd waarom ze kanker niet bleepen? Vindt het best wel raar dat ze dat gewoon laten horen of ligt dat aan mij?
Tsja, ze zeggen dat het bij Den Haag hoort he, dat gekanker. Vind het ook niet echt fijn om te horen. Zoals dat 'kankergeil' waar slaaaaaaaaat dat op...
Ja ik weet ook dat het bij Den Haag hoort (woon er vlakbij) zelf heb ik er dan niet super veel moeite mee ofzo, maar ik kan me heel goed voorstellen dat veel mensen zich er toch vreselijk aan ergeren.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Is niet echt leuk als je zelf kanker hebt of hebt gehad, of in naaste familie omdat iedere keer te horen. Want de meeste mensen vinden deze serie toch leuk. Ik vindt dit woord erg naar om te horen.
ik hoor het telkens ook wel heel bewust ja... weg 'bleepen' is ook geen optie denk ik in dit geval - maar een oplossing? Geen idee... Wel opvallend trouwens dat daar verder in de media of wat dan ook nog niets over gezegd of mee gedaan is ofzo... Nu het in zo'n 'hitserie' ineens zo veel voorkomt, lijkt het alsof het wél wordt goedgekeurd....
Ja maar je weet dat het 1 groot asociaal stelletje bij elkaar is dus als je het verder een leuke serie vind moet je het maar voor lief nemen dat het erin wordt gezegd. Moeten geen Amerika praktijken worden dat elk scheldwoord weggepiept moet worden. Maar nu heb ik totaal geen moeite met dat woord want hoor het zowat dagelijks om me heen. Hier in R'dam e.o. is dat een veelgebruikt scheldwoord! Maar kan me heel goed voorstellen dat het bij veel mensen niet fijn is omdat woord te horen vanwege persoonlijke redenen.
Ik weet dat ze niet ieder woord kunnen weg piepen, maar van mij mogen ze dat met dit woord wel doen. Ik woon maar in een boerendorp en hoor dat woord hier zelde, gelukkig En inderdaad ik moet het maar voor lief nemen, want het programma verder vindt ik natuurlijk helemaal briljant Eigelijk is die Barbie best schattig he, ze zorgt volgens mij voor iedereen daar.
Ja ze is volgens mij heel lief idd....alleen beetje grofgebekt maar ach ik vind het wel bij der passen! haha! Beetje ordi toch?!
Ik heb zelf huidkanker gehad maar ik heb eigenlijk geen moeite met dat woord hoor. Ze zeggen het meer als shit of kut ofzo. Zoals Barbie laatst zei, 'tering, ik ben kankerlam', moet ik er gewoon om lachen Komt ook omdat het gewoon zo dom overkomt, als je met ziektes scheldt.
Oh my GOD, dit kán toch niet. Naaktfoto’s Little Princess - Privé | Het laatste Privé nieuws leest u op Prive.nl van De Telegraaf [prive] Die andere foto's doen het niet, maar de foto die er bij staat... mijn hemel!!!
Volgens mij is het nep...zij is volgens mij veel slanker. Of ze is na de opnames van Cherso ineens aangekomen...Ziet er erg gefotoshopt uit
maar ... Roos is toch helemaal niet zo 'dik' als op die foto? Misschien zijn ze wel gewoon bewerkt! Haar hoofd .. ander lichaam?