Ja dat zou best kunnen! Ze is niet echt heel slank, maar dit.. ik weet het ook niet.... Vind het jammer dat die andere het niet doen... !
FOTO'S: Naaktfoto's Little Princess Roos uit Oh Oh Cherso opgedoken - ShowbizNewz Hier doen ze het wel op...
oerlelijke foto's! Slechte fotograaf ook..want een goede kan haar wel op een "mooie" manier neerzetten. Zij had effe de Gyros en drank moeten laten staan alvorens aan deze shoot te beginnen hahaha
Iewwwll niet iets om trots op te zijn. Ze is trouwens best dik en vind haar lichaam niet om over naar huis te schrijven. Waarom doe je zoiets??!! Ik vind de foto's echt heel ordinair zeg!!
Volgens mij waren dit foto's voor Oh Oh Cherso hoor. Staat ook op die site toen ze nog een stuk voller was. Dus denk dat dit oude foto's zijn
Als je naar de laatste aflevering kijkt van oh oh cherso, dat ze dat witte jurkje aan heeft, zie je ook dat ze niet echt heel slank is. Wel erg ordinair dit.
Ze is inderdaad niet heel slank maar zoals die eerste link dat ze tegen de boom staat... Is wel heel erg! Twijfel bij die foto ook wel of het echt is... de rest is wel echt volgens mij maar gewoon een enorm slechte fotograaf...
Wat een lelijk lijf...bah!!! Zijn dus wel echt..nou sorry, maar de foto's zijn echt lelijk. Amateur fotograaf....Naaktfoto's kunnen best mooi zijn maar niet zo..
wat een slechte fotograaf!.... Haar lichaam heb ik niets op te zeggen!...En vind het juist alleen maar goed dat je blij bent met hoe je eruit zien, ben zelf ook niet de slankste (maar ik zou dan ook nooit zulke foto's laten maken)
Vind het ook erg ordinair, bah bah!! Hoorde laatst op de radio dat ze niet meer bij elkaar zijn?? Sniper en zij... Ben benieuwd.