Wist al dat hij naar huis zou gaan, maar wel jammer idd. Hij is wel de leukste van allemaal...zo droog!!! Ik heb niks met nagels, ik knip ze altijd af!!! hahaha echt geweldig
Hij gaat inderdaad naar huis, maar volgende week is ook meteen de laatste aflevering. Teminste dat zei die maker van dit programma bij paul en witteman. Dus heel veel hoeven we gelukkig niet van hem te missen. Ik blijf ook lachen met die Barbie. Ik vindt haar echt briljant. En dat kabouter zei, wij hebben ons terug getrokken van deze badkamer, want hij ligt helemaal vol met barbieharen
ja hahaha droogkloot maar snap alleen niet zo goed waarom hun ouders niet voor zijn zusje kan zorgen en dat hij nu hiervoor naar huis moet
Ik vindt de types ook steeds leuker worden niet? Gister die stoere sterretje aan het huilen en niet nep gewoon echt gemeend...zo zie je ze toch weer anders niet.. De enige die ik nog altijd niet leuk vindt is roos...
Ik ben er ook benieuwd naar ga het even aan mn vriendin vragen (matsoe is haar neefje) weet niet of ik dan het antwoord hier mag neerzetten..hahah sommige dingen moeten namelijk geheim blijven..
..., gemist. Misschien maar goed ook, alleen al van het lezen van dit topic krijg ik moordneigingen. Je zal maar zo'n mokkel naast je hebben wonen. Aan mij had ze ECHT een verkeerde gehad. Was elke dag in die boom geklommen om vervolgens alle dode blaadjes bij hun in de tuin te gooien. Met gelijke munt terug betalen die psycho bitch. Net als de rijdende rechter. Oooeeeh daar word ik soms ook zo nijdig van!
Volgens mij waren de ouders van matsoe matsoe zelf ook met vakantie als ik dat goed hoorde. Roos blijf ik stom vinden, bah. En Sniper ook *walg*. Ben benieuwd naar hun ruzie.... hihi!
Wow, Sterretje draaide goed! misschien zijn het de hormonen, maar moest janken toen ik hem zag janken
Echt een MEESTERLIJK programma... hoe platvloers kun je het hebben. Lig echt elke week weer in een deuk om tony haha wat een opmerkingen "die meid heeft zo'n grote neus, als ze me pijpt kan ze gelijk mijn navel schoonmaken" hahahaha echt meesterlijk!!!!