ja volgens mij doen heel veel mensen dat in goed vertrouwen natuurlijk, maar mss handig om de fotoos zelf te bewaren hihi
Idd, ik zou er ook niet voor kiezen om ze online te zetten Kijk, die Roos mag ik echt niet, maar misschien had een exvriendje ze wel bewaard oid?
vind die roos echt een misselijk wijf bah... ze denkt dat ze een princess is,maar ze is gwoon een toverheks
wat zijn jullie errug haha ik vind joey met zn kerstboom en sokken dragende vrouwen echt grappig, wat een droogkloot zeg
Ja die opmerking over die kerstboom was briljant YouTube - Oh Oh JOEY - AFGELOPEN ZONDAG HERHALING NOG EENS 640.000 KIJKERS!
Zie net dit topic staan en verbaast me wel wat! Mijn man en ik zijn 3 jaar geleden op huwelijksreis geweest naar Kreta, Chersonissos, en we logeerden in een hotel op 1 km (nog niet) van het centrum en hebben een heerlijke en rustige vakantie gehad hoor! Gingen 's avonds wel eens wandelen langs de haven en dan kwam je door het centrum en Ja er waren cafeetjes en JA er waren wat sletjes, MAAR dat was vorig jaar in Bordum ook!!! En enkele jaren geleden in Marmaris ook hoor... Zou het dan zo snel veranderd zijn?
Volgens mij is dat al hartstikke lang in Chersonissos hoor, net als in een hoop plaatsen in Turkije. Is maar net waar je op let denk ik.
Ja is al jaren zo. Net als idd een hoop andere badplaatsen. Ligt ook een beetje aan het tijdstip van jullie wandelingen misschien
ik vind het een geweldig programma, moet er erg om lachen! je moet het ook niet zo serieus nemen allemaal, dat is wel te merken haha!
De wandelingen waren altijd pas na 22u30, want we gingen ook laat avondeten en dan terrasje tot zo'n 1u30... misschien te vroeg inderdaad haha En we hebben natuurlijk niet echt in de bars en zo gezeten, dus dat zal het ook wel maken... het heeft ons in elk geval niet gestoord!
Het ligt er ook aan wanneer je gaat .. In Juni is het bijvoorbeeld nog relatief rustig qua uitgaanspubliek! Juli en Augustus zijn dé maanden! Wij hebben ook appartementen op nog geen km afstand van down town Cherso en daar merk je ook helemaal niks van al die drukte! Zelfs niet in het hoogseizoen! Bij ons komen er voornamelijk jonge gezinnen en wat oudere mensen om heerlijk van hun rust te genieten!
Blijf het een geweldig programma vinden hihi. En wat betreft chersonissos, overal kom je wel wat tegen. Dit jaar zijn wij naar Kemer geweest, een relatief rustig plaatsje in Turkije....en ook daar kom je vreemde vogels tegen haha.
ineke wij zijn ook naar chersonissos geweest 2 jaar terug en vind wel dat je gelijk hebt.. wij hebben ook een rustige vakantie gehad.. maar het speelt zich voornamelijk op starbeach af (lagen wij pal naast met hotel en geen overlast of niks..) en in het centrum viel het ook heel erg mee.. is ook echt een klein centrum..
Ja inderdaad, eigenlijk gebeurt er toch niet zo veel? De jongens scharrelen een beetje rond maar houden het ook bij eentje. Maar de meisjes hebben tot nu geen jongen mee naar huis genomen. Er wordt gezopen ja maar dat doen jongeren toch bijna allemaal als ze op vakantie gaan met een groep naar zo'n feestbestemming. Ik had er meer van verwacht, ik vind de meisjes echt braaf, vooral elize en bibi. Ja barbie is wel lachen. Als ik terugdenk naar mn eigen vakanties met vriendengroep vroeger vind ik dit echt saai worden. Zouden ze zich inhouden voor de camera?
o MEN ik zag het ook! en daarvoor nadat zijn zusje gebeld had, liep hij uitgebreid aan zijn p** te krabben wel sneu voor hem dat iedereen het op tv heeft gezien..
hahahahahahah ik heb 1 vriendinnevakantie gehad en 1 met mn man(toen mn vriendje) en die waren beide wilder dan dit