Ik vond het wel vermakelijk, duurde wel een beetje kort naar mijn idee! En Joker, die gebruikt speed ofzo hahahaha... ..
wat een kansloze gasten, jong, amper opleiding, werken in een snackbar, en denken dat ze lekker zijn. Mijn god wat ben ik blij dat ik een goede baan heb zeg, jezes.
Heb het programma niet gezien, maar weet precies hoe het eruit moet zien. Ben er tig jaren terug met mijn ex daar op vakantie geweest (wel een rustige stelletje-vakantie ). Maar wat we daar op straat tegenkwamen OMG!! Ik weet nu nog precies dat een engels meisje heel wankel op de stoep liep met alleen een string aan en een topje met *fuck me please* erop. Volgens mij is ze haar broek kwijtgeraakt tijdens het vervullen van haar wens ergens in een steeg Oh, TS, Chersonissos is geen eiland, maar een stadje op Kreta
en spuuglelijk, vooral die barbie. Gatverdamme. Dat ze wilt zoenen met die ene en die gewoon zegt; nee LOL
barbie= lelijk mormel....bah! kan goed oordelen of ik vrouwen mooi vind.... haar vind ik dus absoluut niet mooi
Amen!! Ik vraag me echt af of die meiden niet in de gaten hebben dat een jongen liever een degelijke meid heeft ipv zo een lellebel. Tja voor m een keertje in te hangen zijn zulke barbie-typjes toch wel goed, maar voor een serieuze relatie op te bouwen en een toekomst?
Oh heerlijk, dit programma! Wat een types! Vooral die "joker"... wat mankeert die jongen. Ogen helemaal open, hoofd dat steeds van zijn nek lijkt te vallen en ik kan hem echt, echt niet verstaan. "lalalalalal....meissie....lalalal...pintje....lalalal...tietuh..." (volgens mij mis ik niet veel, toch?) Ohoh, en die Barbie. "Ik probeerde hem echt niet te zoenen"... Vinden jullie het ook een beetje op Jersey Shore lijken (MTV)? Ik loop trouwens al de hele dag met "oh, oh, cherso" in mijn hoofd.... echt zo'n liedje dat je er niet meer uitkrijgt.
Tja.... ben bang dat dit wel echt de vrouw is die ze zoeken . Maar zeg nou eerlijk, een degelijke meid wil toch ook geen "boyboy"?
Wat een heerlijk programma, verbaas me altijd dat ze toch altijd zulke types weten te vinden. Ben zelf na mijn middelbare school-examens met 8 vriendinnen in Chersonissos geweest, maar heb me toch niet zo misdragen. Heb in ieder geval niet gedaggerd (droogneuken) midden op straat. Barbie liep toch mooi een blauwtje! ´ik wil zoenen´ ´het leek misschien zo, maar wilde em nie zoenen, hoor...´ Haha!
en die brede gast dan met zijn sterretjes op zijn schouders(lekker orgineel) die denkt dat hij alle vrouwen kan meekrijgen hahahahahahaha.. Ik zou m zooooooo uitlachen
Waar halen ze uberhaupt die zilveren lippenstift vandaan? Zijn die tien jaar geleden niet allemaal verbannen?