Oh oh Chersonissos

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door MissT, 30 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chai

Chai Niet meer actief

Ik vond het wel vermakelijk, duurde wel een beetje kort naar mijn idee!
    En Joker, die gebruikt speed ofzo hahahaha... :D..

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.156
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    wat een kansloze gasten, jong, amper opleiding, werken in een snackbar, en denken dat ze lekker zijn.

Mijn god wat ben ik blij dat ik een goede baan heb zeg, jezes.

3. Alita

Alita Niet meer actief

hahaha ja erg he....vol overtuigd zijn van jezelf en dan zoooooo ongeloofelijk dom zijn;)

4. adi

adi Niet meer actief

Heb het programma niet gezien, maar weet precies hoe het eruit moet zien. Ben er tig jaren terug met mijn ex daar op vakantie geweest (wel een rustige stelletje-vakantie ;)). Maar wat we daar op straat tegenkwamen OMG!!

Ik weet nu nog precies dat een engels meisje heel wankel op de stoep liep met alleen een string aan en een topje met *fuck me please* erop. Volgens mij is ze haar broek kwijtgeraakt tijdens het vervullen van haar wens ergens in een steeg ;)

Oh, TS, Chersonissos is geen eiland, maar een stadje op Kreta ;)

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.156
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

en spuuglelijk, vooral die barbie. Gatverdamme. Dat ze wilt zoenen met die ene en die gewoon zegt; nee

LOL

6. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    barbie= lelijk mormel....bah! kan goed oordelen of ik vrouwen mooi vind.... haar vind ik dus absoluut niet mooi

7. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Amen!!

Ik vraag me echt af of die meiden niet in de gaten hebben dat een jongen liever een degelijke meid heeft ipv zo een lellebel. :(
    Tja voor m een keertje in te hangen zijn zulke barbie-typjes toch wel goed, maar voor een serieuze relatie op te bouwen en een toekomst?

8. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Oh heerlijk, dit programma! Wat een types! Vooral die "joker"... wat mankeert die jongen. Ogen helemaal open, hoofd dat steeds van zijn nek lijkt te vallen en ik kan hem echt, echt niet verstaan. "lalalalalal....meissie....lalalal...pintje....lalalal...tietuh..." (volgens mij mis ik niet veel, toch?)

Ohoh, en die Barbie. "Ik probeerde hem echt niet te zoenen"...

Vinden jullie het ook een beetje op Jersey Shore lijken (MTV)? Ik loop trouwens al de hele dag met "oh, oh, cherso" in mijn hoofd.... echt zo'n liedje dat je er niet meer uitkrijgt.

9. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland

Tja.... ben bang dat dit wel echt de vrouw is die ze zoeken ;). Maar zeg nou eerlijk, een degelijke meid wil toch ook geen "boyboy"? :D

10. megamom

megamom Actief lid

26 mei 2010
    360
    0
    0
    onderwijs
    Zuid-Holland
    Wat een heerlijk programma, verbaas me altijd dat ze toch altijd zulke types weten te vinden. Ben zelf na mijn middelbare school-examens met 8 vriendinnen in Chersonissos geweest, maar heb me toch niet zo misdragen. Heb in ieder geval niet gedaggerd (droogneuken) midden op straat.
    Barbie :) liep toch mooi een blauwtje! ´ik wil zoenen´ ´het leek misschien zo, maar wilde em nie zoenen, hoor...´
    Haha!

11. megamom

megamom Actief lid

26 mei 2010
    360
    0
    0
    onderwijs
    Zuid-Holland
    Mijn man en ik hebben al besloten dat onze dochter pas op d´r dertigste alleen op vakantie mag ;)

12. Alita

Alita Niet meer actief

hahaha ja daar liep ze even een blauwtje whahaha..

Ja en ze is helemaal niet knap;)

13. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Mijn opmerking was ook meteen.. "dan lopen er veel 10-en rond op deze wereld"

14. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.156
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

Net Miss Piggy, witte haren, bruin hoofd, roze lippen, streepjeswenkbrauwen en onderkin.

15. Alita

Alita Niet meer actief

en die wenkbrauwen;)

16. Alita

Alita Niet meer actief

hahahaha we zijn wel goed in afkraken he!!:p

ach daar vragen ze ook om he.....

17. Alita

Alita Niet meer actief

en die brede gast dan met zijn sterretjes op zijn schouders(lekker orgineel) die denkt dat hij alle vrouwen kan meekrijgen hahahahahahaha..

Ik zou m zooooooo uitlachen:D

18. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    vind het wel een cool programma haha heb me gister kapot gelachen :D wat een ellende zeg haha

19. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    ja idd barbie girl wilde zoenen maar die jongen niet hahahhaahhahaa

20. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Waar halen ze uberhaupt die zilveren lippenstift vandaan? Zijn die tien jaar geleden niet allemaal verbannen?

Deel Deze Pagina