hahahahaha en gelijk heb je en vooral tegenwoordig man agh nee grapje haha maar ja die ene is behoorlijk irritant de hele tijd na elke zin : WEET JE pfff dit is zo irritant zeg
ze waren net bij boulevard hahaha heb wer ff gelachen zeg die ene gast met die sterretjes tattoo vind hem wel cool lach me rot met hem die weetje maf was er bij das was minder haha
Het allerergste vond ik die gast met die sterren..Als openingszin "wil je mijn 3e sterretje zien". Ik vraag me nog steeds af WELKE ster hij nu bedoeld,die aan de achterkant of...?
Wooow wat een oppervlakkige mensen.. En het IQ is niet veel hoger dan dat van een visstick.. Jeetje, ik kan me niet voorstellen dat je echt zo bent. Ik snap wel dat je wil feesten, maar dat kan toch ook op een andere manier.
haha dat dacht ik ook meteen! En wel sneu dat de armen van die Joker zo zijn blijven staan na z'n krantenwijk...
Ik was gister een beetje chagerijnig en kon niet zo lachen zoals ik normaal altijd doe, maar ik kon m'n lachen niet houden toen Barbie het over zo'n meid had wat zo raar danste en een hele lange neus had... Toen zei ze dat Tony had gezegd: Als zij me pijpt maakt ze m'n navel gelijk schoon! Ik nam net een slok drinken op dat moment, maar die belande weer terug in het glas, hahaha!
Voor 500,- aan drank inkopen en er komt geen kip naar die poolparty die ze gingen houden, beetje jammer
Ik vond Jokertje weer uberschattig tegen Bibi: ik hou je wel in de gaten hoor, dat je niks met andere jongens doet etc. Is toch lief!!! Hahaha, wat een aanfluiting die poolparty! en terecht dat Milou afgezeken werd door sterretje, wat een doos zeg! En joey bleef maar proberen! hahaha! ook een beetje sukkelig natuurlijk!