Oh oh... de klok wordt verzet!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Merijn, 20 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    #21 bulldog, 21 okt 2009
    Laatst bewerkt: 21 okt 2009
    hier vorig jaar geen last mee gehad ben benieuwd hoe het dit jaar gaat.

2. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Later op bed leggen helpt hier in ieder geval niet! Hij komt toch tussen 7/half 8. Wel rommel ik de laatste tijd met zn voeding. Hij wordt steeds eerder wakker van de honger, soms 6:45, zal dus nu 5:45 uur worden en dat vind ik wel erg vroeg...
    Ik ga m zaterdag proberen toch zo laat mogelijk op bed te leggen en zn voeding te geven, ook doe ik er wat bambix doorheen.
    Als hij dan nieuwe tijd rond7 uur wakker wordt dan zit ik in ieder geval weer in een goed ritme!
    En proberen op de dag her en der een kwartier of wat te schuiven zodat we savonds ook goed uitkomen...
    Tsja.. mn ventje is helaas erg op de klok...

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hier hebben we trouwens wel een voordeel. Heb deze week vakantie dus hoeven we Nathan in iedergeval niet wakker te maken om half 7. Deze week werd hij al 2 x om kwart voor 8 wakker.. Als we dat nou vol kunnen houden zitten we volgende week weer in het werk ritme;)

4. lillybit

lillybit Actief lid

18 sep 2008
    336
    0
    0
    Haarlem
    ik ben ook benieuwd hoe het zal gaan,
    normaal is ze rond 7 uur wakker.
    IK zie het wel, hoe het gaat.
    Maar van mij mogen ze het ook afschaffen hoor.
    Ik vindt er niks aan zo donker s'morgends,
    Ik heb altijd het gevoel of het nog midden in de nacht is als ik wakker woord:(.

5. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    Dat is inderdaad komend weekend. Ik zie er niet zo tegenop. Als wij in het weekend geen wekker zetten, kan het wel 8.30 uur worden voor ze wakker wordt. Niet zo erg dus als het wat eerder is.

Ik heb trouwens het idee dat vooral wat oudere kinderen (peuters en kleuters) er echt een tijdje last van kunnen hebben. Dat heb ik tenminste begrepen van vrienden met kinderen.

6. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Damn, helemaal niet aan gedacht :(
    En ik heb zo'n mooi schema nu. Ben benieuwd hahahaha

7. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Oh dan heb jij geluk. Ik werk op een school en dus ook vakantie deze week. De afgelopen drie dagen heb ik hem lekker laten liggen en werd hij pas om half 8/8 uur wakker. Vanmorgen moest ik weer werken en was hij gewoon om 7 uur wakker.
    Hoop niet dat hij dan volgende week ineens om 6 uur komt :D

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hier was het vanmorgen helaas ook weer gewoon vroeg en hij lag er toevallig nog later in dan normaal. later naar bed brengen helpt hier dus ook niet..

9. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Moest er ook al aan denken vandaag.
    Ik doe gewoon alsof er niks verandert, haha.. Ik probeer de eerste voeding zo lang mogelijk te rekken met een speentje en dan gewoon weer door in het normale ritme..
    Zeg ik nu, maar theorie en praktijk liggen vaak niet op 1 lijn :p

10. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ik doe niks anders dan dat ik t nu doe.. Nou ja.. op de klokken verzetten..
    Ik hoor smorgens wel wanneer meneer wakker word.. Ik verwacht hem zo rond 7 uur.. Net zo'n lange nacht slapen als anders..

11. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.285
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Luca wordt meestal rond 7 uur wakker, hij heeft gelukkig niet meteen erge honger. Als ik moet werken dan was ik hem eerst, schone luier, insmeren met creme, kleertjes aan en natuurlijk knuffelen en dan pas de fles. Hij is dan soms al wel een half uur uit bed. Als hij dit weekend dan om 06.00 uur wakker wordt dan probeer ik zijn flesje gewoon te rekken tot 07.00 uur en dan zit ik qua voeding weer op dezelfde tijden. Of hij dan de volgende dag wel weer om 07.00 uur wakker wordt dat weet ik niet.

Hem later naar bed brengen werkt hier echt niet. Om 19.00 uur stort hij in en hij is dan heel erg moe, wordt jengelig, gaat heel erg gapen en door zijn oogjes wrijven. Bedtijd dus!!!!!

We zien wel hoe het gaat.

Veel liefs
    Nataly

12. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    mijn kids worden samen wakker en hebben de klok in hun hoofd zitten. standaard half 7 7 uur. dat wordt nog een elende :(

13. loesjej

loesjej Actief lid

12 dec 2008
    416
    0
    0
    ik zie er ook tegenop, ook omdat de uk momenteel om 5 uur liedjes gaat zingen, haal daar dan nog maar een uur van af....
    ik ga proberen overdag zijn normale ritme te hanteren, lekker laten rennen, zodat ie overdag snel normaal zit en hopelijk volgt de ochtend vanzelf...

14. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Wij gaan proberen zaterdag de man twee keer te laten slapen op de dag (waarvan eentje een beetje aan het einde van de dag) en dus tussendoor flink spelen en ravotten! En dan proberen wat later naar bed te gaan. Mocht dat niet werken dan rekken we het in de loop van de week op en dan zitten we ook wel weer goed. Maak me er eigenlijk geen zorgen om.

15. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    Ik maak me er wel een beetje zorgen om, zoontje lief sliep vorige week nog tot 7 uur of half 8.
    Deze week nog maar tot 6 uur, dan begint hij z'n hoofd te bonken tegen de ledikant en is iedereen wakker.
    Zal wel een vroegertje worden zondag en we hebben ook nog een feestje zaterdagavond dus wrs een korte nacht voor papa en mama

16. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hoe oud is je zoontje?

17. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    bijna 11 maand

18. Merijn

Merijn Niet meer actief

Yeaaaah! Mijn zoontje besloot juist vanochtend uit te slapen tot half 8! Dus hij heeft om 8 uur zijn fles gehad. Normaal gesproken komt ie om half 7 bij ons in bed en krijgt ie om 7 uur de fles. Dus precies goed! Wat een mazzel :D

Komt denk ik doordat ie een paar slechte nachten heeft gehad (doorkomende tandjes... 4 stuks in totaal bovenin waarvan er nu 2 door zijn).

19. joyce30

joyce30 Actief lid

7 aug 2007
    339
    1
    0
    contactverzorgende
    Mijn zoontje was nu dezelfde tijd wakker .Dus een uurtje eerder mijn bed uit .

20. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hier geen problemen gehad. Roos haar ingebouwde turboklok stond alweer op de nieuwe tijd

Deel Deze Pagina