Omdat wij nog geen vaste tijden hebben voor de kleine, denk ik dat ik er zelf meer last van ga hebben...
hier was het een ramp haha meneertje werd vanacht om 3uur wakker en wilde echt helemaal nie meer slapen was klaar wakker heb hem toch in bed gehouden maar meneertje sliep echt niet meer
Hier geen probleem hoor. Ze is altijd om 7 uur wakker, vanmorgen idd 6 uur maar hebben het gewoon een uurtje kunnen rekken waardoor we alweer in het normaal ritme zitten
Normaal zijn ze hier altijd tussen 8 uur en half 9 wakker. Gisteravond de fles een uur later gedaan. En ze kwamen weer om 8 uur, nieuwe tijd! Dus we zitten gelijk weer helemaal goed
Danian heeft een half uur eerder dan dat hij anders eten had gekregen de fles gehad om 5.00 uur nieuwe tijd in plaats van 5.30 uur oude tijd. Verder moest ik er wel 4 keer uit voor de speen, maar ik denk dat dat te maken had dat hij in zijn laatste fles geen rijstebloem had. Ga hem zo de fles geven en dan zitten we weer op het normale ritme.
Hier ging het - zoals verwacht - prima. Hij werd 8:10 wakker, nieuwe tijd! Normaal ligt dat tussen 7:30 en 8:15
Ik schrok vanochtend om 09.00 nieuwe tijd wakker. Thijs sliep nog. Ik heb hem wakker gemaakt. Normaal komt hij tussen 08.00 en 09.00. Gisteren was hij niet lekker en had al veel geslapen, maar nu was het wel erg laat.
O oh, mijn zoontje heeft meestal om 6 uur al honger. Dat wordt morgen dus 5 uur... Pff, vroeg naar bed dan maar!
Lars normaal de eerste fles rond 7 uur, nu rond 6 uur. Hebben het nog even kunnen rekken tot half 7 nieuwe tijd. Nu fruithapje geven en dan hopen dat we nog een half uurtje bij kunnen snoepen bij de volgende fles.
ik moest ook een uur `eerder`, namelijk 6.15 ipv 7.00 uur het fruithapje wilde hij nu wel een uur later, zou hij het ergens aan merken of is het toeval? ik ben benieuwd hoe snel hij het oppikt!
Pfff...nou, ik heb 'm op weten te houden hoor... Hij werd vanochtend uiteraard om 07.00 (oude tijd) wakker, terwijl hij normaal pas om 08.00 wakker wordt. Dus eigenlijk was het nog maar 06.00 toen hij wakker werd! Maar ik heb het weten te rekken tot 10.00 nieuwe tijd, en nu ligt hij lekker te slapen. Ik hoop dat hij nu meteen het nieuwe ritme te pakken heeft.
Nou ik heb er gisteren nog aan gedacht..maar ben mijn tijd op de telefoon vergeten terug te zetten dus mijn wekker gaar normaal om 8 uur..nu dus om 7 uur..en Chanell was om 8.30 (oude tijd) wakker..Dus eigenlijks om half 8..Maar goed nu krijgt ze dus om 12 uur weer de fles..Dat had ik anders ook altijd..
hier om 4 uur nieuwe tijd wakker. kunnen rekken tot 5 uur, maar meneer had honger, en fruit konden we ook niet rekken maar hij slaapt nu dus we kunnen zn boterham op de " normale" tijd gaan geven.
Hier is alles goed verlopen...Gisteren wat later te bed gedaan..en vanmorgen werd ik om 8.00 wakker en ging kijken lag meneer nog te slapen haha...dus gelukkig is alles goed gegaan