Bloedverlies, nu krampen..bloedvaatje volgens verpleegkundige?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Iris89, 30 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    Hoi meiden,

Ik wil heel graag even jullie mening/gedachtes horen..

Gisteravond schrok ik me rot toen ik naar t toilet ging, bij t afvegen had ik een behoorlijke veeg helder rood bloed met wat slijm er op zitten! (vergelijkbaar met wanneer je ongesteld bent en dan dus afveegt..)

later nog net zo'n veeg.. Ondertussen al het ziekenhuis gebeld wat ik hier mee aan moest. (ik loop sowieso onder controle in het ziekenhuis, heb dus geen eigen VK)

Nou langskomen natuurlijk.. Ctg gehad..niks aan de hand met de kleine man gelukkig en ook geen weeën, dus werd naar huis gestuurd met de mededeling dat het een bloedvaatje geweest kan zijn?! :(

Nou eenmaal thuis begon ik serieus krampen te krijgen..gewoon echt menstruatie krampen, steekjes in mn liezen.. werd er helemaal kriegel van.

Heb er gewoon door heen geslapen.. Vanmorgen toen ik wakker werd (05:30) dacht ik zelfs; oh,... t is gestopt. Nou dus niet..zodra ik naar t toilet was geweest (wederom slijm met sliertjes bloed bij afvegen) begonnen de menstruatie krampen weer. ;) En nu nog steeds hetzelfde gevoel in mn buik..t straalt nu ook door naar mn bovenbenen en mn rug.. af en toe harde buiken ook..

Dus! Dit lijkt me nou niet echt slechts een bloedvaatje wat kapot ging ofzo? of wel?

Groetjes, Iris

2. Anjou

Anjou Niet meer actief

Ik zou gewoon weer bellen. Want kan maar zo zijn dat je voorzichtig aan toch begonnen bent

3. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Idd gewoon weer bellen! Officieel mag je redelijk wat bloedverlies hebben voor de nood aan de man is, maar als je je er niet goed bij voelt zou ik het zekere voor het onzekere nemen.
    Hier ook wel 'bloedvaatjes-incidenten' gehad, maar dan was het bloedverlies na een dag toch echt wel weg. En... Geen krampen! Dit klinkt toch anders.

4. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    neem de tijd eens op vd krampen.
    en zou zeker bellen!

Deel Deze Pagina