en dat zeggen ze altijd over vrouwen..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Luvvlie, 18 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luvvlie

Luvvlie Niet meer actief

bij mijn dochter was ik de gene die het voortouw nam met , spulletjes kijken , aan namen denken , kleding enz.

en nu ?! wooow mijn man lijkt helemaal in de ban te zijn van het krijgen van een kindje..
    hij heeft het er zowat elke dag over haha , als ik op mijn telefoon kijk zegt hij : kijk je naar baby spullen?
    gister avond zei hij : weet je al een naam ? ik vind die en die en die wel leuk.. :)

Daarnaast wilt hij het liefst 24u per dag klussen .. pff :)

meer mannen die hier last van hebben ?

2. patty911

patty911 Lid

14 dec 2012
    99
    0
    0
    hier juist het tegenovergestelde.. ik ga helemaal wild wbt spulletjes zoeken/kopen, namen bedenken (daar zijn we inmiddels uit) en hij? nee hoor.. klussen wilt ie natuurlijk wel, maar erover praten of dingen zoeken.. nee dat doet ie niet.. ben benieuwd naar andere reacties!

3. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

22 okt 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    Leuk joh! Zou zeggen geniet ervan! :D

Mijn man vind kinderen krijgen natuurlijk fantastisch (hebben er al twee zijn bezig voor nummer drie) maar namen bedenken, babyspul kijken?? Nee hoor! Ik kom met namen en hij zegt ja of nee. Shoppen voor babyspul doen we wel samen maar pas als het zover is en dan nog zal dat deze keer vies tegenvallen ;) We hebben een dochter en een zoon en deze waarschijnlijk laatste keer willen we niet weten wat het wordt dus tja het shoppen zal moeten wachten tot na de geboorte.

Lijkt me heerlijk hoor zo'n man die er helemaal in opgaat! :)

4. Luvvlie

Luvvlie Niet meer actief

Hahaha ohw ..
    Nou af en toe is het best vervelend dat hij er zooo mee bezig is hahaha

Ik ben er ook wel mee bezig maar niet zo erg als hij haha

Deel Deze Pagina