IK moet vanaf donderdag naar de gyn inplaats van naar de verloskundige. omdat mijn vorige bevalling doormiddel van een keizersnee was. Nu hoor ik vaak dat je met bijna elke controle bij de gyn een echo krijgt weet iemand hoe dit zit of is het net als bij de verloskundige dat je tot de bevalling geen echo meer krijgt. groetjes gerdien
hoi ik weet niet of het bij elke gyn. gelijk is maar ik heb tot nu toe elke keer een echo gehad! (ben dus ook onder behandeling bij gyn.) Heb nu al een mooi boekwerk vol Succes
Hier ook tot nu toe nog elke keer een echo gehad! Maar volgens mij ligt het eraan waarvoor je precies bij de gyn loopt. Bij mij is het een groeiachterstand dus dan is het volgens mij wel normaal dat je dan telkens een echo krijgt. Liefs Jessy
Wij hebben ook niet elke keer een echo gehad. Maar wel veel vaker dan iemand die onder controle is bij een verloskundige. Gewoon geregeld even snel kijken hoe 'alles' erbij lag. Overigens kregen wij niet iedere keer een foto`tje mee. (waarschijnlijk wel gekregen als ik het had gevraagd, maar dan was het apparaat alweer uit) .
Wij lopen ook bij de gyn onder controle, maar krijg echt niet elke keer een echo.. Alleen bij 8 weken, 9 weken en 13 weken hebben wij een echo gehad, en de 20 weken echo.. Daarna niet meer...
ik moet elke twee weken naar de gyn en heb elke keer nog een echo gehad. morgen weer dus dan zie ik ons meisje weer. ik vind het wel prettig. maar krijg dan geen foto ofzo.
hier ook elke keer een echo, maar ze houden de groei erg goed in de gaten en de doorbloeding. En dat kan alleen via die echo's.. (wat vervelend nou hihihi)
Vanaf het moment dat ik bij de gyn ging, bij de 1e vanaf 32 weken, bij de 2e vanaf 34 weken en straks weer vanaf 34, heb ik alle keren een (vlugge) echo gehad. Blijkbaar vinden ze dat makkelijker dan alleen voelen en de doptone... Ik vind het niet erg hoor, als de gyn het zo graag wil, ik hou hem niet tegen
ik loop ook bij de gyn. mijn eerste was ook een kz kindje en bij mijn 2e dus gyn. en elke controle een echo. en ik heb nu weer dezelfde gyn en ga er eigelijk van uit dat ik ook nu weer gewoon elke keer echo krijg. ligt misschien ook wel aan de gyn zelf.
toen ik zwanger was van de eerste en liep bij de gyn kreeg ik ook elke controlle een echo nu ik gewoon bij de vk mag komen heeft ze ook nog elke keer een echo gemaakt
Ik loop ook bij gyn en tot nog toe nog steeds een echo gehad. Onze dochter bleek bij geboorte een groeiachterstand te hebben en deze kleine uk willen ze goed blijven volgen. En uiteraard hebben we daar geen bezwaar tegen.
Hoi Ook ik loop bij de gyn, alleen ligt het er bij ons aan welke gyn je hebt. Heb nu sinds de laatste 3 controles steeds dezelfde en die zegt dat een echo even snel is als het hartje luisteren, en vind het zien leuker. Ik vind het niet erg