Hey allemaal Ik heb als het goed is nog maar een paar weekjes te gaan totdat mijn zoontje geboren wordt, en zijn volledige naam staat nog steeds niet vast Zijn eerste naam heb ik wel al gekozen en die veranderd ook niet meer maar de tweede naam is nog steeds een groot vraagteken. Ik kan de eerste naam hier niet neerzetten ivm meelezers maar hij heeft 2 lettergrepen en eindigt op een "d". Voor een tweede naam zou ik het liefst een wat langere naam willen, 3 of meer lettergrepen. Mijn zoontje is van gemengde afkomst (Arabisch-Nederlands) dus het liefst zou ik een naam willen die niet ontzettend Nederlands is. Kom maar op met die suggesties!!
Hm, best lastig zonder alle info, maar hier wat ideetjes! Abilio Alexander Amando, Armando, Annando Anthony Aurelio Bastian Benjamin Camilo Casimir Caspian Cecilio Christopher Eduard Eleazar Elias, Elia Emanuel Emilian, Emiliano Emilio Evander Fabian Feliciano Ferdinand Florian Frederick Gabriel Gideon Gregory Helios Iago Ilias Isaiah Joachim Jonathan Joshua, Jozua, Josiah Julian, Julius Kylian / Kilian Lazzaro Leander, Leandro Lemuel Leonard Lisandro Lorenzo Lucian, Luciano Lucius Manuel Marius Matteo / Mateo Matthias / Mattias Mattia Maximilian Micaiah Michael Nathaniel, Nathanael Neriah Nicholas / Nicolas Oliver Quirino Rafael / Raphael Roderick Salomon, Solomon Salvador Samuel Sebastian Silvano Silvian, Silvio Simeon Sylvester / Silvester Tiago Timoteo, Timothy Tobias Valerian Valerio Waldemar William
Elias/Ilias heb ik ook in mijn hoofd.. maar ik weet nog niet of dat echt dé naam is die ik zoek.. Nog meer suggesties dames?