Oh oh, ik vind niets leuk!

Discussie in 'Babynamen' gestart door Wien046, 11 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Heel herkenbaar, maar dan alleen bij een jongensnaam, die van een meisje staat al jaren vast.. Levi is de enige naam die is nog wel leuk vind, maar die is weer ongelofelijk populair en zou ik daarom eigenlijk ook al niet meer willen.. Dus ik hoop dat we volgende week de bevestiging krijgen dat het echt een meisje is :)

2. Lafayette

Lafayette Fanatiek lid

13 okt 2012
    1.385
    1.568
    113
    Harm
    Rob
    Lex

Anna
    Vera
    Kaat

3. PluizigSpook

PluizigSpook Actief lid

28 jan 2012
    450
    0
    0
    Wij zijn op onze naam gekomen door de top 100 lijst van het svb erbij te pakken, de top 10 over te slaan en verder te kijken wat ons aansprak. Daarbij vond ik het ook belangrijk dat ie er zelfs ooit in het bejaardentehuis mee weg zou kunnen komen. Misschien is dat voor jullie ook een optie?
    Ik vind de suggestie van Noor/Norah trouwens ook wel een goede. Succes!

4. Wien046

Wien046 Bekend lid

1 jul 2013
    894
    404
    63
    Levi vind ik ook best leuk, maar al twee in de omgeving ;) vandaag zelfs een geboortekaartje van gekregen.

5. Wien046

Wien046 Bekend lid

1 jul 2013
    894
    404
    63
    Het blijft moeilijk! Maar gisteren kwam manlief wel met een naam die het voor een meisje misschien wel eens kan worden: Caithlyn. Internationaal, af te korten en ik vind Lynn ook een mooie naam maar is ook heel populair. Dit zou dus best een optie kunnen zijn.

Iemand die nog jongensnamen weet die ook een beetje in die richting komen?

6. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    Kyara meisje
    kyaono jongen

levi
    Robin
    Stijn

Pfff lastig wij zijn van de puzzelnamen :)

7. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    ik zou lijstje maken met mooie namen en man vragen hetzelfde te doen en dan bij elkaar wegstrepen wat echt niet kan! Moet dan toch ns over blijven...
    maar goed voor ons was het simpel... zagen meisjesnamen en beide enthousiast en niet meer getwijfeld. jongensnamen echter wad moeilijker.

Deel Deze Pagina