oh oh ... man voelt zich niet lekker

Discussie in 'De lounge' gestart door Strijkkraal, 12 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Heel herkenbaar.
    Voor elk hoofdpijntje, verkoudheidje enzzz neemt hij alle minuut wat in en noemt zichzelf dan ziek. (Alles is in zijn ogen ziek).. Als ik dan echt goed ziek ben helpt hij wel gelukkig dus dat scheelt weer. Heb zelf chronisch hoofdpijn maar mij hoor je daar niet de hele dag over

2. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    haha mijne was zaterdag ook bezig :p Hij had zo'n hoofdpijn, hij had buikpijn en hij voelde zich zoo beroerd.
    Ben je moe schat? Nee ik ben niet moe. Misschien even lekker onder de douche? hmm misschien wel (om vervolgens gewoon op de bank te blijven liggen) Ga dan op bed even slapen. Nee ik ben toch niet moe, kan ik net zo goed hier blijven. Ja maar je hebt hoofdpijn dan kan je misschien beter in het donker liggen. Nee hoor meneer bleef gewoon (heeeeeel irritant) beneden haha :p
    Uiteindelijk heb ik tegen dochterlief gezegt dat ze papa maar een kus moest geven want mama ging papa op bed leggen.
    Toen is hij maar naar boven gegaan heeft hij 5!! uur geslapen, en toen hij beneden kwam was de hoofdpijn ed als sneeuw voor de zon verdwenen. Jaja mama knows best!

3. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    De mijne is best een taaie qua verkoudheid enzo, maar een griepje ofzo? Oef berg en maar, arm ding gaat dan bijna dood.
    Of als hij en keer een stijve nek heeft, blijven piepen.
    Ik heb zelf reuma en elke dag veel pijn en moet ook gewoon door, dus kan daar rg slecht tegen!!

4. Typicalme

Typicalme Fanatiek lid

11 dec 2014
    1.158
    442
    83
    Vrouw
    Hier is het eigenlijk het tegenovergestelde :D Mijn vriend is veel dapperder als het om ziek zijn gaat. Hij blijft veel rustiger en gaat niet zomaar in bed liggen tenzij hij echt niet anders kan. Ik kan helemaal niet omgaan met ziek zijn, met mezelf dan, voel me dan echt vreselijk. Heb er dan ook een vreselijke hekel aan!

Deel Deze Pagina