Nee een tas die hoef ik niet Wel lief dat je het wel aanbiedt Wit of beige wordt snel vies Daarom dat ik er niet voor kies Dankjewel dat je wilt kijken Of het nut heeft zal straks blijken
Heb het aangepast moest het ook zijn Sorry voor de grammaticale pijn Ik zal voortaan beter opletten En mijn woordcontrole aanzetten
haha ik lig helemaal krom, en mn vriend roept doe niet zo dom Dus ik lees voor wat iedereen hier zij en hij komt nu ook niet meer bij Ontopic: ik kan ook nooit een fatsoenlijke jas vinden
Dat is geen probleem meid dus heb vooral niet te veel spijt! Vergissinkjes gebeuren, aangezien de wereld morgen vergaat, veel te weinig tijd om te treuren!
weet je wat ik grappig vind dat ik de 'normale' teks die ertussen door komt ( dus niet op rijm) ik wel zo lees op dat typische rijm toontje. hahahahaha
Pff makkelijk is het toch niet! Aangezien ik de enige ben die het ziet. Het is echt een kwestie van smaak. Wat ik mooi vind, vind jij misschien een draak! Maar we blijven naarstig verder doen, misschien geeft Devil me dan een zoen! De wereld zal misschien morgen vergaan*, dan heb ik tenminste nog iets nuttigs gedaan! *zie ander topic in 'De Lounge'
Voor iedereen wie geen geschikte jas kan vinden; stop met zoeken, en vooral met je zo op te winden. Verspil je energie niet aan het zoeken naar een jas, loop voortaan naar je werk, met flinke pas! Begin te rennen, warmte gegarandeerd, Jaja, nu hebben jullie eens iets van Shaddixxx geleerd! Nog een optie; 6 shirts over elkaar, Pas op; Je collega's vinden het wellicht een beetje raar. Vind je die geschikte 4e of 5e laag maar niet? Open hier een topic, hulp ligt in het verschiet. Hopla, opgelost is jouw probleem, zonder winterjas door het leven, het nieuwe levensmotto van.. iedereen!
ik heb deze gekocht, enne geen grote maat hoor.... maat M... maar je hebt ze ook enorm groot..... MS Mode - Patchwork jas - Grote maten dames mode
ik weet niet of je van leren jassen houdt, maar deze is zeker niet koud. ik vond deze wat te duur, dus mij was dat erg zuur. maar jij hebt wat meer te besteden, dus wellicht kan deze jas jou mooi afkleden! VILA - leren jack? Bestel nu bij wehkamp.nl