Als je alles al geprobeerd hebt en dit de enige manier is dat je kindje in slaap valt dan is het niet zo erg meer. Als naakt een rondje rennen rond het huizenblok had geholpen had ik het ook gedaan en dit is een stuk minder koud.
in 1 woord geweldig wel heel herkenbaar alleen hier namen wij haar bij ons in bed 1,85 en 90 kilo in zo ledikantje komt niet goed denk ik
als als eerste dacht ik wat liefff. Zou willen dat Kyan zo zou doen, dat perse op me willen liggen en omhelsen. Het enige wat hij wil is donderjagen. Ten tweede dacht ik 'dat bedje gaat dat niet houden' Ten derde dacht ik zou het echt zijn? maja dat kindje kan dat niet zo op commando denk ik. Maar echt te lief hoor. Die krijgen trouwens idd wel wat te stellen met hun dochtertje met slapen als ze telkens bij haar gaan liggen of iig toegeven. Al snap ik dat je de wanhoop soms nabij bent
Ja dat gezicht van papa is echt "priceless" Eerst denktie nou toemaar dan "zucht" en dan is ze eindelijk stil en dan komt hij tot de ontdekking dat t misschien toch niet zo'n goede oplossing was als dat hij dacht toen hij er aan begon. Mn man was er toe in staat in het begin (nouja nu nog met sommige dingen). Gelukkig dat ik er ook nog ben
Geweldig dit!! Ik heb helemaal in een scheur gelegen hier, vooral vanwege het muziekje dat ze eronder gezet hebben... en het hoofd van papa is ook onbetaalbaar: hmmmm... hoe gaan we dit oplossen??