Dat die vader zo rustig kan blijven Dat zou ik echt niet kunnen! Ik zou niet boos worden...maar ook echt niet zo rustig blijven!
hahaha hilarisch... Sven heeft zichzelf een keer onder gesmeerd en wij konden daar de humor wel van inzien. Ik zou hier ook echt niet boos om kunnen worden. Ik zou echt in de lach schieten. Denk dat mijn vriend het minder leuk vind, maar boos, nee zeker niet.
Hahaha schattig! Knap dat papa zo rustig blijft en 'knap' dat papa schijnbaar zolang zijn kindje niet in de gaten heeft gehouden.... (is niet in 5 min gebeurd gok ik zo...)
Nou precies wat ik dacht, boos worden zou hij ook alleen op zichzelf moeten worden voor het niet opruimen en/of opletten. Hier is zoiets nog nooit gebeurd, ten eerste omdat ze er niet bij kunnen en ten tweede omdat ze de kans niet krijgen. Gelukkig is er niets ergs gebeurd in deze stoute periode...
Dit is zeker een leuk filmpje, maar we weten niet hoe de eerste reactie van papa was! Die heeft natuurlijk niet voor niets zijn videocamera gepakt! Maar erg boos zal hij niet geweest zijn, zo te zien en horen aan het kind en de papa.
Ik vind er weinig aan moet ik zeggen. Ik zou eerst eens de mond van het kind afnemen.Lijkt me niet echt gezond als je kind Sudocrem in zijn mond krijgt. Ieder zijn humor moeten we maar denken.
Tja, als ik SOLEMON (ofzoiets) zou heten zou ik m'n ouders ook eens flink terugpakken Hilarisch! Vooral 1:10 en verder!
Ja ik hoop niet dat dat zijn naam is. Hoop dat het gewoon Sol is en Solemon een ''bijnaam'' is. Sol vind ik ook niks hoor maar Solemon al helemaal niet haha.
Ik zag hem ook al voorbij komen op facebook, en hoewel ik dit soort acties normaal super vind (zolang het niet mijn huis is) vraag ik me bij dit filmpje heel erg af hoe echt het is... Ik bedoel het is niet alleen het kindje wat onder zit, en een stukje van de meubels nee echt bijna alles zit onder! Dan denk ik dan moet je wel heel lang bij je kind zijn weggeweest. Hiermee wil ik niet zeggen dat zoiets niet kan gebeuren maar heb het idee dat het een beetje een "gemaakt" filmpje is. Of papa had het al door en heeft zn zoontje nog even lekker zn gang laten gaan. Misschien zit ik er naast hoor maar vond het iets te gemaakt allemaal.
Ik heb op de fb site van de papa zelf gelezen dat hij 30 minuten heeft gepoetst om de sudocreme eraf te halen maar ze hebben nog 2 kinderen en daar was hij op dat moment mee bezig met aankleden ed. Moeder was al werken ofzoiets enne voor degene die vroeg hoe het jongetje heet: Het is echt Solemon