kinderen zijn hier ongeveer 2 min voor nodig hoor... mijn neefje heeft zoiets gedaan met mn dr swaab zalf! hij had het in zn haar, hele lichaam, mijn nachtkastje, het capmingbedje.. en dit alles is gebeurd toen ik hem in bed legde, even naar de woonkamer liep om zijn speen te halen en af te spoelen en terug.
Ik vind hem enorm grappig! De reactie van het kleine manneke, dat eigenlijk heel trots is en niet helemaal begrijpt dat dit stout was, en hoe hij reageert op zijn vader... Gevaarlijk zal het niet zijn om wat Sudocrem binnen te krijgen. Het is speciaal gemaakt voor de billetjes van kleine kindjes, dus ze kijken wel uit om daar gevaarlijke stoffen in te doen, temeer daar het vaak voorkomt dat kindjes zichzelf onder smeren. Het is hooguit niet zo lekker van smaak denk ik Papa zei "Christus Solemon!" en ik dacht nog: Creatief woordgebruik van iemand die niet echt wil vloeken in het bijzijn van zijn zoontje. Toen bleek dat hij echt Solemon heet...
schitterend filmpje! als je het zelf niet hoeft mee te maken. idd dit kindje is niet "even 5 minuten" alleen gelaten Maargoed, ik gebruik geen agressieve sudo die je nergens meer vanaf krijgt! ik hoop voor de beste meneer dat de tv het nog als vanouds doet!
Het is niet in scene gezet ... vader had het wel al gezien en toen direct zijn camera gepakt om het alsnog te filmen. En de tv is weer helemaal gepoetst en er is niets meer van te zien!
Ik snap ook niet goed waarom dit grappig is. Ik weet wel dat die vader een softie is zeg, poeh poeh! "Papa is heel boos."
Ohhh die tv dat is echt klote spul. wel een schattig kind maar die vader blijft wel erg rustg. wedde dat hjij een koude douche kreeg ?
Uhhh, het gaat om een schattig klein ondeugend jongetje. Als je daar niet de humor van kan inzien vraag ik me af of je überhaupt wel humor heb.
Wat een leuk filmpje! Ik heb als klein meisje ooit een pot mayonaise gepakt, mezelf uitgekleed en van top teen onder gesmeerd! Toen kwam mijn moeder de keuken in en zei ik: 'lekker smeren!' Was toen al gek op crèmes. Mijn dochter heeft weleens zichzelf, haar bed en haat kamer onndergesmeerd met lippenstift, ook niet handig!
Ik vond het ook een leuk filmpje. Kind kreeg de kans er mee aan de haal te gaan, dus waarom zou de papa dan uit zijn plaat gaan he. Eigen schild dikke bult haha. Hier had zoonlief een tijdje geleden eerst zichzelf bewerkt met de sudo, en daana de wekker van papa. Was ik ook niet zo blij mee, maar mijn Zoontje was zo trots dat hij zichzelf had ingesmeert haha. Heb ik weer geleerd dat ik de zaakjes beter moest opruimen.
Ik weet niet of ik zo kalm zou blijven . Eigen schuld idd wel, ik liet die luiertas echt niet liggen waar kinderen bij konden ook Ivm sinaspril etc die er in zat. Zat het niet in de tas dan hoog in de kast. Deze vader laat het ook niet meer slingeren. Het is echt rotzooi die je nog amper van je handen afkrijgt mag staan van tv en erger nog de boxen pfff. Succes
En 5 minuutjes alleen kom op zeg, als je moet scheiten en of koken zit je ook niet continu bij je kind. Bij mijn mogen ze met koken absoluut niet de keuken in hoor en zullen vaak genoeg even alleen binnen zitten zonder 24/7 toezicht. Hier wel tenminste. Leren wat wel en niet Kan en zorgen dat ze zich niet kunnen verwonden of vergiftigen moet dit ook kunnen. En tja foutjes maken hoort er bij. Leren kinderen van.