Nou vond Jokertje in Cherso ook al niet te verstaan hihi... Ik denk niet dan Sniper er nou wat over zegt..>Zal wel niet mogen. Nou idd wat zag dat mens eruit zeg sochtens.Echt zo'n floddertje.. Wat een apart mens, kan me voorstellen dat die eerder eruit is gegaan. Dit zal wel dikke ruzie worden met Roos
Ik vond die Tatiana ook maar een dom wicht, met dr getto whaha mensen in NL die over een getto praten moet ik altijd zo om lachen. Als je die in de getto van Detroit ofzo neerzet pissen ze gelijk in hun broek. Ik vond het tot nu toe minder dat de eerste serie, vind het meer geacteerd lijken, tis minder spontaan omdat ze nu weten wat de impact is en misschien afleveringen terug hebben gezien. (zal eens vragen aan mn vriendin zij is de nicht van Joey/matsoematsoe)
lekker, ik zit te kijken, wat erg, zal je kind maar zijn.. maar dat is bijna nog erger, het zal je moeder maar zijn
I love matsoe matsoe hahahahahahaha Wat een heerlijk droge jongen is dat met zn slissende tijgerrrrrr hahahaha. Die tatjana vind ik zo na de eerste ontmoeting al echt een bitch, zou haar ook iets aandoen als ze met mn vent in bed lag
haha, wat ze allemaal slecht konden doen alsof ze niet wisten dat er al iemand zat te wachten. En wat slim van de programmaleiders om tijger en sniper eerder naar huis te laten gaan en bij elkaar in bed te laten slapen.. Hopelijk komt er toch nog wat spontaniteit deze serie. En ach... anders blijf ik toch kijken. Heerlijk ff NIET nadenken haha.
Ik heb weer gelachen gisteren. Die Tatjana komt behoorlijk dom over, maar doen ze dat niet allemaal... Maar dat ik hier lees dat ze een kind heeft vind ik wel shocking. Vind dat je je dan wel iets volwassener mag gedragen, je bent toch een voorbeeld voor je kind. Maar blijf het een comisch programma vinden, verstand op nul en lekker bankhangen.
Zoals eerder gezegd, binnenkort weer dames in de dop, ook zo leuk! Heb nog nooit zo een lelijke Tijger gezien Wat een lelijk ding zeg! Denk dat Tijgertje snel begint te vervelen als je er meerdere afleveringen van kijkt. Misschien als er nog een paar rellen komen dat t nog boeiend word, maar door Tijgertje alleen zal t programma geen 2e hit worden. Vind t slecht als je dan lees dat ze een kind heeft, en je zet jezelf zo neer op Nederlandse tv. Iedereen moet lekker zelf weten wat ze doen, maar ik vind t echt zielig voor dat kindje. Leuk als ze 14 zijn, en ze zien de beelden terug.
Heerlijke televisie dit! Vind het idd wel erg van Tatjana. Als je kind dit terug ziet. Dat wordt dan echt een rebelletje, want die gaat ook haarlak in de fik zetten. Mag van mama. Nee, maar ff serieus. Vind het jammer dat er iemand bij is gekomen. Denk echt dat dit alleen maar irritaties en frustraties op gaat leveren.