Heb ik tijgertje verdedigd? Ben ik dan zo ver heen met mijn zwangerschapsdementie? WHahahaha, ik ga snel kijken.....kan me dat niet voorstellen. Ik verdedig wel altijd de kleine tut. Maar dat lijkt mij logisch. Nou ik ga echt terug kijken, want schiet mij maar lek nu.
Nou ik heb me door 13 pagina`s heen gesleept, en ik heb hier in deze topic meerdere berichten gepost, maar echt niks positiefs. Ik begon al aan mijn eigen te twijfelen... Niet meer me zo laten schrikken hoor BuffySummers .
Wat een aflevering weer gister, ik heb nog 't meeste respect voor Elize en Bibi, die zijn teminste niet zo trashy als Tatjana en Barbie... Barbie vind ik ook wel ok, maar die Tatjana word echt uitgekots doe iedereen, Matsoe matsoe en Tony waren weer behoorlijk pissed off op haar.... Volgende week weer
Ja ik ook!! Vooral Bibi die wilde dat paaldansen niet en ik gaf haar groot gelijk!!! Ik zou mezelf ook niet zo 'verkopen' als 1 of andere goedkope del.
Ik vind Elize en Bibi ook echt hele mooie meisjes, en hoe ze zichzelf neerzetten heb ik respect voor...Gewoon lekker zichzelf zonder aandacht te vragen en achterlijk te doen
Ik had eigenlijk gehoopt dat Tatjana gisteren al naar huis zou gaan, maar zoals het leek moeten we volgende week nog een keer tegen haar aan kijken. Wat een onvolwassen ordinaire muts is dat zeg. Ik kan echt niks leuks over haar verzinnen. En het verhaal van esmeralda hier over haar dochtertje helpt ook al niet mee. Ze mag zich de ogen uit de kop schamen, arm meisje...
Weet iemand een ander online website waar ik het terug kan kijken? Vorige week gewoon nog gezien via uitzending gemist en nu in ene kan dat niet meer, vanwege dat stomme rechten gelul.
Merci voor de link, Ik had even goeie hoop omdat de reclame wel start, helaas na de reclame kwam dezelfde restrictie in beeld.
Bijna, ik woon over de andere grens. lol. Waar had je dat gevonden dan, dat het alleen voor NL is? Wel balen heb eerst oh oh cherso gezien en 4 afleveringen oh oh tirol online, want de tijd dat ze het op tv uitzenden is meestal een verkeerde voor ons.
Helaas. Misschien dat nu mijn man een andere route naar zijn werk heeft dat we het kunnen kijken, ik merk het donderdag wel. Bedankt voor het meedenken moes.
Ooooh schaamteloos! Ik heb me rot gelachen net! Klats, klats, klats, klats, klats... "Ik ga bijna komen!" "Hè?" "Ik ga bijna komen!" "Oh."