We hebben het er al een paar dagen over, en vandaag heeft Vigo ze ontdekt De voeder- en waterbak van de poes! Nu ik dit typ speelt hij met een brokje dat op de grond ligt. Dus snel weer naar hem toe! Net had hij de waterbak al een stuk verschoven Oooh dat tijgeren is zoooo leuk!
haha leuk he. Wij hebben een traprekje naar de keuken hangen zo kan Daan niet in de keuken. Misschien ook wat voor bij jullie? Is gelijk een heel ztuk veiligheid wat je gelijk mee neemt
mja.. of de keukendeur gewoon dicht *grin* alhoewel dat bij ons geen optie is omdat de kattenbak er ook staat en daar wil je ze OOK niet in hebben met de vingertjes
Wij hebben een open keuken Dus er valt helaas geen deur te sluiten. Wel kunnen we de voeder- en waterbak in de keuken neerzetten. Voordat Vigo zo'n eind komt, zijn we wel een tijdje verder Vond het alleen grappig om te melden...
mja ik wilde de kattenbak in de gang onder de trap maar daar kunnen beebjes wel onder en mams niet dus das niet zo handig toch bij nader inzien en in de keuken staat ie ok wel prima eigenlijk gelukkig komt anne nog niet echt vooruit dus we hebben nog eventjes hoe oud is vigo eigenlijk?
oh dus ik heb nog zeker zo'n 5 maanden.. en met beetje mazzel langer *lach* nahja.. misschien de poezen voeren in de badkamer? ik heb er eentje die toch al bijkans daar woont kan ze er ook eten en poepen.. en dan eh.. zien we dr echt nooit meer denk ik
Wij hebben Emme geleerd dat ze niet aan de drinkbak van de honden mag komen. Het duurde even , maar nu komt ze er niet meer aan. Pim
mja noze keuken is op zich redelijk kindveilig althans.. grotendeels oa een electrisch fornuis enzo met kinderslot maarja.. je wil dr toch niet los in de keuken hebben denk ik koelkast kannogsteeds open en dicht.. zo ook de vriezer en spullen van de katten staan er du sdenk dat er tegen die tijd hier ook wel een hekje komt
Hier is de waterbak ook niet meer veilig hoor! Ik blijf NEE zeggen! En hoe bozer ik word hoe grappiger hij het vind Voorlopig blijven we maar nee zeggen en als ik bivoorbeeld aan het koken ben en dus niet continu kan opletten (oh hij is zoooooo snel hihi) gaat hij of in de box of de waterbak eventjes hoog. Hier ook een open keuken dus traphekjes oid is niet aan de orde. Ik denk gewoon geduld hebben totdat ze begrijpen dat het niet mag, als ze wat oduer worden zal het zijn aantrekkingskraht ook wel verliezen, hoop ik
We hebben een serre achter het huis en daar staan alle katten spullen. Ook hebben we daar een laag dressoir staan dus als Aerin groter wordt zetten we alles gewoon een stukje hoger.
hier de waterbakken ook niet veilig meer die van de hond blijft nu weer aardig staan maar heb die van de katten maar wat hoger gezet daar heb ik minder zicht op. mijn zoontje at ook steeds de brokken van de hond op. maar nu kan de hond weer rustig zelf genieten van zijn eten