Mijn eerste berichtje op deze pagina Kruidvat had geen 2 voor 5 testen meer dus pakte ik deze. Binnen afleestijd dit resultaat maar lees er veel negatieve berichten over.... Nu dus mega onzeker of het überhaupt iets is... Ik weet dat ik erg vroeg getest heb maar mijn nieuwsgierigheid hield het niet meer.
Ik denk zwanger, maar misschien elders nog een test scoren? Geen idee wat nog open is wat goede testen heeft.
Ik ga zeker over 2 dagen nog eens testen... puur voor mijn gevoel. Buiten veel plassen om, heb ik nergens last van. Dus vond het al bijzonder. Thanks voor jullie reacties!
Ben een partypooper.. Sorry Ik heb teveel van dit soort streepjes gezien die toch negatief bleken. Maar ik duim uiteraard dat een ander merk ook positief aangeeft
Deze Kruidvat test 2v5 gelukkig van een vriendin gekregen. Maar heb al zoveel moeten plassen... dusss nu net na de zoveelste keer plassen dezs vage vage kruidvat 2 voor 5 test gedaan. Kreeg het streepje wel lastig op de foto en is binnen de afleestijd. De andere was de early
Dank je wel! Ga keihard duimen dat ze mooi op mogen lopen. 3 maanden geleden een vroege miskraam gehad. En die testen stopte met oplopen dus best zenuwachtig. Maar allang blij dat er op 2 testen nu wat te zien is.