Ik ben nu vermoedelijk pas 10 dpo. Kan ook zelfs minimaal 9 zijn. Dus ik weet niet of dat wat zegt. Maar kon mezelf niet meer bedwingen
Als je op twee testen een streepje hebt (beide heb ik gezien) dan geloof ik wel dat er echt wat gaande is hoor!! Spannend snelllll de bevestiging morgen
Ik zie ze op beiden, maar de kV plus is een rot test dus zou nog wel een slag om de arm houden. Plus te veel valse streepjes gezien op de 2v5€. Mijn tip koop een predictor early, die moet nu al een mooi streepje geven en is betrouwbaar.
Ik vond zelf de kv plus wel prettig. Wel pas na de nod mee getest en toen dus een knalblauwe streep! Er zitten er twee in de verpakking toch? Dan zou ik morgenvroeg even die andere doen om te zien of je streepje blauwer wordt. Ben benieuwd!
Ja hoor zal wel iets donkerder zijn nu heb je foto zoals ie nu is. Voor t vervolg zou ik predictor early kopen.
Ik werd zo onzeker van de verhalen over de kv testen dat ik net met niet geconcentreerde uring nog maar een test heb gedaan ... in de auto gesprongen met potje en een predictor gehaald.... Dit kan niet anders meer! Foto na 2 min genomen
ik zie ze ook op al je testen, gefeliciteerd! hopelijk over een paar maanden een lief kleintje om mee te knuffelen!
2,5 jaar geleden had ik ook zo'n streepje op de kruidvat early test. Het resultaat is bijna 2. Ik duim voor je.
Ik denk wel dat je zwanger bent! Die eerste test, die met dat plusje, lijkt op een pennestreep-resultaat. Dat is niet betrouwbaar, maar de rest is, in mijn ogen, wel duidelijk. Ik hoop voor je dat je over een paar dagen een vette streep hebt!
Hoewel, nu ik nog een keer goed gekeken heb, is het niet echt een pennestreep. Ik duim voor je maar ik denk dat je echt zwanger bent!