Misschien valt t mee hoor... maar ik kijk er best tegen op om straks ( week na St. klaas) met ons manneke te gaan zwemmen.. We gaan een midweekje naar een landalpark.. Wat heb ik nodig, wat is handig.. ( buiten zwempak/ broekje, handdoeken, haarborstel) om mee te nemen? Hoe doe je dat met afdrogen en weer aankleden, ik eerst en dan Gijs, of net andersom.. Ik heb echt geen idee... Als we hier douchen, droog ik me af terwijl Gijs lekker onder de sproeier blijft zitten, maar een zwembad is wel ff wat anders... Gijs is volgende week 16 maanden oud..
Neem een badcape of ochtendjasje mee, als wij altijd zijn afgespoeld onder de douche doe ik haar een ochtendjasje aan, dan blijft ze lekker warm, en dan naar de kleedkamer, daar kan je bijv. om jezelf even een handdoek slaan en dan je kind aankleden. Geef hem na het aankleden een koekje en wat drinken en dan kan jij je effe afdrogen en aankleden...
bandjes, in sommige baden mogen ze niet zonder die dingen. en ik gebruikte altijd een handdoek poncho bleef ze lekker warm
In Landalparken zal het wel net zo zijn als bij Centerparcs. Dus in een algemene kleedruimte staat vaak een box. Zet je Gijs daar even in, terwijl jij je afdroogt. Hij kan met zijn badcapeje aan dan even wachten tot jij klaar bent. Er zijn in sommige aparte kleedhokjes (dus voor 1 persoon zeg maar) aankleedkussens op een verhoging. Werkt ook prima. Al vind ik dat wel fijn samen met partner. Maar dat hangt af van de 'beweeglijkheid'van Gijs haha! Wordt leuk je zult zien dat Gijs geniet. Lekker in het bubbelbad met hem. Oh ja, neem zo'n zwembandring mee, waar hij veilig in kan dobberen. Ideaal!
gaat je partner ook mee? laatste paar keer dat wij zijn gaan zwemmen ging ik me vast omkleden terwijl mijn vriend nog even met ons zoontje in het zwembad bleef. daarna kwamen zij er ook eruit, en kon ik zoontje aankleden.