Dames: Ik heb sinds een aantal dagen de volgende klachten: - Hele zere borsten - Rommelige buik - En ontzettend moe! Dit zijn de zelfde klachten als bij Jarno.. Nu zijn we niet "bezig" zwanger te raken.. maar we vrijen met condoom dus niet 100% zekerheid. Pil slik ik niet.. En als het komt is het zo welkom alleen we wilden nog ff wachten tot Jarno iets ouder was Ik ben donderdag 18 mrt voor t laatst ongi geweest terwijl ik t die dinsdag daarna 23 maart pas had moeten worden. Normaal heb ik een heel regelematige cyclus en word ik altijd op di ongi.. Is dit al te snel om vanalles te voelen? of kan het misschien zijn dat ik zwanger ben.. Word er zo onzeker van haha en stiekem vind ik het wel spannend.. graag jullie reacties.. Liefss
Hey, Het lijkt mij wat vroeg voor symptomen. Je zit nu ongeveer bij je eisprong. Maar ja, je weet natuurlijk nooit... Lekker duidelijk he?
Haha ja t is ook niet echt duidelijk. Zit idd bij m`n eisprong dacht ik ook, maar bij Jarno had ik ook al wel vroeg klachten.. alleen zo vroeg (kan) volgens mij niet..