hey iedereen. ik zit nu twee a 1dag voor men nod. en ik heb 'denk ik' men ei gevoeld op woensdag 24 maart.ik had al drie dagen vrucktbaar slijm,open en hoge baarmoeder.IK voelde heel de dag steken aan de rechterlies en kon niet staan of zitten of bewegen.ik voelde het constant.dus of die woensdag of die donderdag.in ieder geval hadden we direct geklust.en ook op zondag.op vrijdag had ik geen vruchtbaar slijm meer.wel meteen zeer gevoelige borsten,nou ja tepels.ik voelde constant pijn zelf als je niet voelde. dan op donderdag of vrijdag had ik men innesteling ik voelde precies menstruatie krampen. en deze zaterdag had ik een beetje bruinverlies.had vanaf toen GEEN gevoelige borsten meer. dan soms wat krampen in de baarmoeder en rug.maar eigenlijk niet fel.sinds vandaag dus WEL.en ze lijk op menstruatie krampen.eigenlijk meer zo steken. en wat ik sinds drie nachten heb is dus MOEEE ik heb nu 2 weken vakantie sinds vrijdag(begint officieel morgen) en dus wil ik lekker lang opblijven,en dat is voor mij dus echt tot s'morgens.nu is het half twee en ik moet echt moeite doen om men ogen open te houden.ik geeeeuw echt veel en gisteren en eergisteren echt vroeg gaan slapen;zemf niet naar een fuif gegaan,vriendje hebk gepusht om wel te gaan zoo hopen dat dit goede tekens zijn!nu ga ik men bedje inaaaaaooouuwwww geeuw(echt ) groetjes!