Lieve dames Hoe snel kregen jullie bij een 3de zwangerschap? Ik ben nu 7 weken en 5 dagen zwanger van ons 3de kindje maar ben 2x te vroeg bevallen met 25+5 en 26+6 weken en had gewoon niet echt een buik. Mensen die het niet wisten zagen het ook niet en kreeg nadat ze thuis waren zulke rare reacties. Van goh waar hij komt hij/zij vandaan dat ik kribbig terug reageerde uit de lucht gevallen nou goed. Ik wil zo graag een buikje nu!. Maar ik hoor vaak dat als je eerder bevallen bent van een a terme baby dat alles uitgerokken is. En ik denk dat dat bij mij gewoon niet is Graag jullie ervaringen.
Ik kreeg al rond de 10 weken een beetje een buikje... hij word nu steeds groter je kan er bij mij inmiddels nu echt niet omheen dat ik zwanger ben... gelukkig deze zwangerschap tot nu toe alleen mijn buik!! hihi... fijne zwangerschap toegewenst! ( hopelijk voor jou dit keer nou ook met een buik dan!)
Dankjewel! Jij ook! Ja nou ik hoop het ook is voor mij zo'n frustratie wil dat ook graag. Gelukkig hebben ze bij mij de oorzaak wel gevonden dus de kans dat we de 37 weken halen is groot!.
Och a aninaja de spijker sloeg helemaal op z'n kop toen ik te horen kreeg goh heb je een oppas kindje? Uhhhmmm pardon!?? Die is echt toch van mij hoor. Dat mensen je aan zitten te kijken van hoe kan jij zo slank zijn. 1.78 en 54 kilo. Daarna krijg je de vraag jij heb geen striemen zeker dan heb je echt geluk.. Uhmm nee die heb ik niet ..... Zucht ma goed we wachten het vrolijk af.
Gefeliciteerd! Ik hoop dat een mooi buikje voor je verschiet ligt en kindje nu (een stuk) langer blijft zitten. Ik kreeg bij mijn eerste een 'buikje' na 19-20 wkn, die met 26 wkn al aanzienlijk was. De boel is aardig uitgerekt , grote baby die lang is blijven zitten. Daarna bij tweede al buikje bij 9 wkn, nog grotere baby die nog langer is blijven zitten, dus nog meer striae erbij. En de derde... vanaf nod 'ontplofte' mijn buik, moest met 5 wkn al positiemode aan. Bij mij was de boel dus flink opgerekt , en dat zie je nu nog duidelijk (striae en beetje te veel hangend vel).
Ik wist een week voor mijn NOD dat ik zwanger was, door mijn buik. Met 5 weken positiebroeken beginnen dragen en met 6 weken zag iedereen het. Ondertussen 27 weken en lijkt hoogzwanger!