Oh Ooh ik heb weer last van het wc-papier syndroom....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bolle Buik, 21 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tata

tata Bekend lid

28 dec 2008
    501
    0
    0
    Ik heb schattige blauwe hondjes, maar ik zeg niet van welk merk hoor! ;)

2. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Oh wat ziet dit er bekend uit... Ik had in die dagen ook altijd een hekel aan mijn roze en rode ondergoed :)

Succes allemaal, hoop dat het mooi wit blijft ;)

(dat toiletpapier met roze print is inderdaad ook zo leuk)

3. carolkk

carolkk Lid

9 mrt 2009
    52
    0
    0
    ik sluit me ook aan hier,... wachten wachten en nog eens wachten....
    i love wit papier, hihi :)

4. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    jaah, me 2, wij hebben er hier met van die roze kutbloemen op... maar ben het ondertussen al gewoon en gebruik de achterkant (die is wit :) )

Had vorige cyclus ook zo'n dom moment:

Was al heel wat dagen overtijd en het WC-PAPIERSYNDROOM werd alsmaar erger... elke dag, nou nog steeds niks "whaaaarrgh"
    Nou, op één van die dagen, kijk ik na het plassen ff in de pot :oops: ,
    schrik ik me rot man! Er dreef rood bolletje in het water...
    :confused: ik , huh, wat is DAT?
    Kijk wat dichter... hmmm
    Ok , dan maar aan het vissen geslagen, met een stukje wc-papier...

Inspectie van het bolletje... 8)

Het was een pluisje van mijn RODE wollen trui... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

---> dit is dus een tip, draag geen rode kleding op spannende dagen.
    Moest achteraf wel erg lachen met mezelf..

5. carolkk

carolkk Lid

9 mrt 2009
    52
    0
    0
    hihi :) ooh wat erg he!

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Goeie tip inderdaad, ik had het vorige keer ook. Mijn werkblouse is rood en er was een rood draadje in de pot gevallen en ik schrok me ook een ongeluk. Moest ff goed kijken en de opluchting was groot dat het een draadje van me blouse was. :)

7. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Hahaha! Ik herken het ook! :oops:
    Een paar dagen voor NOD ga ik dat vaak ook doen.. Even checken.. :)

8. Sonja165

Sonja165 Actief lid

25 feb 2009
    161
    0
    0
    Het wc-papier syndroom...Ben blij dat het een naam heeft :) ;)

9. wieweet

wieweet Actief lid

4 nov 2008
    351
    0
    0
    Heeeeel herkenbaar!
    Ik noem het het "Broekloeren-syndroom"
    Steeds maar weer koekeloeren of er al iets gebeurt...

10. naomie77

naomie77 Lid

21 feb 2009
    54
    0
    6
    Ik kan me hier dus ook bij aansluiten. Als ze me kwijt zijn ben ik weer eens op de wc. haha

Het wc papier vliegt er doorheer.

11. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    volgens mij heeft iedereen er last van rond haar NOD! Ik noem het ook broekloeren.. trek ik alleen mijn broek even omlaag om te kijken of er iets zit..

en vegen als ik heb geplast.. en goed kijken of er iets zit.. voel me dan echt een viezerik hahah

12. Paske

Paske Actief lid

3 feb 2009
    188
    0
    0
    hihihi. Meer dames dus :D

Ik zal even kort mijn situatie uitleggen: Ik was aan de pil, maar heb hem eigenlijk maar een maand geslikt. Dit komt zo: Tijdens ons pauze jaar gebruikte we condooms, en toen was mijn cyclus vaak 22,23,24 dagen. Ik ben aan de pil gegaan omdat ik altijd hevige buikkrampen had met mijn menstruatie. De rede dat ik eigenlijk maar een maand de pil heb geslikt is omdat mijn partner toen eigenlijk al aangaf er wel weer aantoe te zijn om te proberen zwanger te raken.

Ben voor mijn banner uitgegeaan van een cyclus van 23 dagen. Mijn eerste cyclus na mijn pil was idd wat langer, maar dat is voor mijn gevoel iets 1 maligs geweest.

Mannetje is weer een week naar het buitenland voor zijn werk, dus ik test toch pas op zijn vroegst zaterdag ochtend als hij erbij is. Dan zou ik op dag 30 zitten als de :evil: :evil: dan nog niet zijn doorgebroken.

Overigens weet ik door ovutesten en ovulatiepijn dat mijn eisprong op zaterdag 7 of zondag 8 maart is geweest (ik vermoed in de nacht van)
    Stel dat hij zondag 8 maart was, dan zit ik nu op 15DPO

We wachten af............voorlopig nog geen tekenen van een aankomende ongesteldheid.....

13. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ach ja... het onderbroek en wc-papier-staren... Ik ken het.

Nog even en ik krijg er ook weer last van: zie ik niks in mijn onderbroek? En voor de rest grondig het wc-papiertje bestuderen.

Dat wordt nog wat trouwens, want we hebben thuis momenteel van dat heerlijke wc-papier met roze bloemetjes (eigen merk Super de Boer). Lekker irritant dus!

14. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Poeh ik ben ook héél wat keren naar de wc gegaan...mijn collegaatje zei dan 'daar gaat ze weer hoor'
    @Be happy: Wij hebben ook dat rottige wc-papier :( Soms dan schrik ik ervan en dan denk ik, onee dat ik dat kl*te papier...ook de laatste keer geweest dat ik die gekocht heb.

15. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Vandaag is mijn NOD dag. Vanmorgen geen ongi te bespeuren, maar je wil niet weten hoe vaak ik vandaag naar de plee ben geweest. Je weet maar nooit he? Maar gelukkig nog geen ongi te bespeuren. ;)

Broekloeren :) die is goed!

16. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    @ iedereen...

weer een wc-papiersyndroom update:
    had daarnet na boodschap nummer 2 echt véél wit-licht gelige afscheiding.. had ik nog nooit zoveel, sorry voor wat er nu komt maar het hing er dus te bengelen :oops: :oops: :oops: was wat dikker en steviger dan vruchtbare afscheiding maar toch ook een beetje rekbaar..
    wat zou dit betekenen? echt vreemd.

liefs

17. tata

tata Bekend lid

28 dec 2008
    501
    0
    0
    Geen idee! Kan vanalles zijn. Even afwachten denk ik!

18. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    ja idd... wachten wachten wachten, wat zou het handig zijn moesten er continue 100 zwangere vrouwen ter onze beschikking staan om deze rare dingen aan te vragen he?! haha,
    phhuuu... ben het wachten moe.

19. tata

tata Bekend lid

28 dec 2008
    501
    0
    0
    snap ik! Slaap lekker!

20. Paske

Paske Actief lid

3 feb 2009
    188
    0
    0
    Hier zijn de :evil: :evil: vanochtend gearriveerd.
    Op naar de volgende ronde........1 geluk...... uitgaande van mijn korte cyclus heb ik volgende week donderdag of vrijdag alweer een eisprong. Dus zodra de :evil: :evil: weer vertrokken zijn, gaan we maar weer lekker aan de klus :)

Deel Deze Pagina