lijkt me een luxe zo'n cyclus... maarja, zal ook wel z'n nadelen hebben zeker? Het gras lijkt altijd groener liefs
Ligt er denk ik aan hoelang je ongesteldheid duurt. als dat 7 dagen is is het wel een nadeel. Punt 1 omdat je dan wel erg vaak ongesteld bent en omdat je dan daarna echt snel moet gaan klussen om op tijd te zijn voor je ei. Mijn ongesteldheid duurt gelukkig maar 3,5 dag. Dus ikzelf vindt er geen nadelen aan. Ben er inderdaad qua zwanger worden wel blij mee
Ik weet het ook niet maar ik zou met toch niet al te ficseren op slijm e.d. Ik had bijv. iedere maand slijm en weet ik het wat en toen ik echt zwanger bleek had ik niks.
ja geen idee he meid... het komt en gaat de laatste 2 dagen... zal het weten te vertellen na een eventuele test... waarvan ik nog niet weet wanneer ik 'm doe!
meiden? nog updates van het WC-papiersyndroom? Hier veel afscheiding maar nog geen rood,bruin of roze achtigs! liefs
Het WC-papier was net knalrood. Ben dus weer ongi geworden. Ach, vandaag een dipdag, morgen weer vooruit kijken naar de eisprong!
he Be happy (je hebt alvast een superpositieve nick ) ff balen ja... is nooit leuk die ... hoop voor jou volgende ronde veel geluk! duimen meid en nu ff tandenbijten! liefs
Jammer hoor be happy! Volgende ronde weer nieuwe kansen... En the lady veel succes en hopen dat de wegblijven.