Even snel, want ik heb het erg druk, maar ik wilde jullie toch even vertellen dat ik NIET zwanger ben TS: hoe is het met jou?
hi, hier ben ik dan weer.. allemaal erg vaag allemaal.. voelde me echt uber zwanger werd misselijk..zere boobs..... ik slikte de pil en daar was ik mee gestopt dus ik kon niet echt zeggen wanneer ik ongi moest worden. ik gok dat ik ik op 5 weken zat en toen kreeg ik bloed maar anders dan anders... voor de miskramen onder ons die weten deze bloedingen anders zijn. maar het hield op en en kwam weer en steeds meer. maargoed ben nu een week verder en ik krijg kramp en bloed daarna.. dus ik denk dat het weer een miskraam is. wel balen want ik heb altijd gezegt als we voor een 3e gaan en ik moet weer eerst zoveel miskramen krijgen , dan doe ik het niet... bij mijn 2e heeft en ongeveer een kleine 2 jaar geduurd en drie miskramen verder. dat heedft er toen echt in gehakt. uiteindelijk heb ik prednison gebruikt om deze 2e te krijgen maar die prednison krijg je in nederland niet voor een zwangerschap.. (duitsland wel) maargoed ik weet dat je pas met 7 weken ongeveer bij het ziekenhuis kan aankomen voor een echo.
Nee heb ik niet gedaan... maar ik kan het wel raden ..... ik ben normaal nooit zo ongi maar 2 dagen en dan is het over. maargoed ik kan er wel een doen..
ja je kunt niet zomaar ervanuit gaan dat je zwanger bent als je geen test heb gedaan...of ben ik nu gek?
Linie, als je al meerdere mk hebt meegemaakt dan weet je hoe het voelt. Als jou gevoel zegt dat dit een mk is dan zal dat waarschijnlijk ook zo zijn. Veel sterkte! Ik heb van meerdere meiden gelezen dat ze bij herhaalde mk al eerder in het zh terecht konden voor een echo of bloedtest waardoor je wat meer zekerheid hebt, wellicht is dat voor jou ook een idee de volgende ronde?
meis,ik leef met je mee! ik heb "voor" mijn 2 dochters ook in totaal 6 miskramen gehad.... ellendig ellendig,maar helaas niets aan te doen. Ook heb ik altijd geroepen wat jij zei... als ik weer meerdere miskramen moet krijgen ,dan hoeft t niet,maarja..... die wens is en blijft zo duidelijk aanwezig! Helemaal nu ik een nieuwe relatie heb en hij geen kinderen heeft,strontgek is met die van mij en superdepupergraag zelf papa wil worden! Succes!
ok ik begrijp dus dat je ervoor gaat weer ! ja ik ben dus ook bang dat het weer zo'n obsessie gaat worden en ik wilde het eerst nog niet eens. bizar hoe je zo kan omslaan. cindy ja ik moet een test doen maargoed en dan? als het positief is dan moet je wachten tot je ver genoeg voor een echo bent en als het negatief is wat is er dan aan de hand. maar misschien dat ik vanmiddag zo'n ding ga kopen gatver ik heb gewoon geen zin in de hele malle molen bij mij liet het ook nooit los en moest ik altijd voor een curretage....
Ik lees al even mee, en ben het hier wel mee eens, je was pas net met de pil gestopt dus je lichaam kan rare dingen doen! En voor je helemaal verdrietig bent dat je weer een miskraam hebt gehad, is het misschien wel verstandig een test te doen om te kijken of je uberhaubt wel zwanger was.... Keiveel succes en sterkte!
@Cindy44: Ik weet niet of jij ooit een mk hebt gehad (Ik hoop natuurlijk van niet.) Ik heb er één meegemaakt en het verschil tussen een menstruatie en die miskraam was echt onmiskenbaar. Ook al was ik pas 5 wkn zwanger, ik had echte weeën. Minder krachten dan de weeën bij een bevalling, maar toch heel herkenbaar! Dus het is echt wel mogelijk om zonder zwangerschapstest te weten dat je een mk hebt, zeker als het het al eerder hebt meegemaakt. @Lieni: Dat gezegd hebbende: als ik in jouw schoenen stond zou ik toch een test doen. Het heeft geen zin, ik weet het. Maar ik zou toch 100% absolute zekerheid hebben. Maar dat is mijn persoon. Als jij die behoefte niet hebt, is het ook prima. Ik wil je hoe dan ook veel sterkte wensen. Ondanks het feit dat je niet echt bezig was voor een nieuwe zwangerschap, kan ik me voorstellen dat je je nu erg rot voelt.
Lieni, wat lees ik nu??? Spannend hoor!! Ik heb hier een soortgelijk verhaal voor je en zie mijn banner!!! Beetje offtopic, maar hoe is het verder met je??
Nee .... ik heb nog nooit een mk gehad.... maar wil alleen maar zeggen dat het verstandig is om ook te testen als je wilt weten of je nu zwanger bent....helaas is dit nu niet meer nodig maar zeker weten dat het een mk is kun je dan toch ook niet... Dat is alles wat ik bedoel.....niet verkeerd bedoelt!
lieni: ik snap je tegenstrijdige gevoelens. Toen onze 3e bijna 1 jaar oud was, was ik onverwacht ook zwanger. Toen ik het ontdekte heb ik eerlijk gezegd een dag gehuild, daarna kwma langzaam maar zeker de blijdschap. 2 dagen later begon de mk en heb ik weer gehuild; een week lang Hoe tegenstrijdig kunnen je gevoelens in een paar dagen zijn... Sterkte ermee
ok beetje late reactie maar een test gedaan en die was heel licht gekleurd en toen kwamen de druppels en die stopte en kwamen en na een week kwam alles eruit. het postitieve van alles is dat ik gelijk schoon was en dat is me nog nooit gelukt is moest altijd een curretage ondergaan. daarna zijn we op vakantie gegaan dus kon gelijk alles even afzetten ... tja en nu ... ik ben niet meer begonnen met de pil dus we zien wel hoe het loopt . ik hoop dat ik wat luchtiger ermee om kan gaan dan bij mijn 2e want toen werd ik eenb beetje wanhopig. maar ik voel me goed en happy nog maar gatver zeg ik kan nu alweer geen bloed meer zien... leliane hoe is het met jouw... en je kriebel beestje op het scherm hhaha