Hi, Zouden jullie even mee willen kijken. Hier zijn mijn testjes van 10,12 en 14dpo.. Loopt niet echt op he? Bij mij vorige zwangerschap knalden ze nu veel meer.. Ik gebruik ook utrogestan ivm korte lf maar nu denk ik eigenlijk dat ik beter kan stoppen omdat dit niks is en ik bang ben dat ik mezelf 'kunstmatig' zwanger hou... Wat denken jullie? Door testen? Hcg bloedprikken? Stoppen met utrogestan?
Ik zie wel oploop hoor. Volgens mij knallen deze testen tegenwoordig niet meer zo. Ik zou nog even doortesten.
Ziet er prima uit hoor. Deze testen zijn niet meer wat het geweest is. Lekker door blijven testen en ze gaan echt wel knaller
Ik zie ook wel een oploop hoor. Ze tonen ook altijd iets anders als ze opgedroogd zijn vind ik. Afstans die ervanging heb ik toch bij action
Ik zou zeker nog niet stoppen met de utrogestan, dat zou zonde zijn. De KV testjes zijn gewoon niet meer zo goed als ze geweest zijn. Als je de mogelijkheid hebt om twee keer hCG te laten prikken zou ik dat doen!
Ik zie ook duidelijk oploop, Kruidvat testen zijn erg achteruit gegaan qua knaller etc. Gewoon lekker doortesten je knaller komt wel
Ik vind hem ook steeds duidelijker worden. Ik had vorige maand een vm en dat zag er echt anders uit. Die bleven een week lang hetzelfde. Bij jou worden ze echt wel donkerder
Je onderste is veel breder dan de middelste. Vind je testen ook goed opgelopen. Denk dat het goed is dat je niet stopt met utro. Gefeliciteerd!
Oploop is helemaal prima, niks mis mee! Hcg opbouw kan per zwangerschap ook verschillend zijn, dus hoeft niks te zeggen dat je vorige keer sneller knaltesten had. Je hebt een goede opbouw, dus niks om je zorgen om te maken lijkt mij!
Toen waren de kv 2v5 testen een stuk beter waardoor je mooiere en donkerdere streepjes had. Dat is helaas niet meer zo op dit moment. Iedereen heeft er op de een of andere manier nu wel een mindere ervaring mee helaas. Jouw oploop is met de kwaliteit op dit moment echt prima