Oh wat ben ik lomp

Discussie in 'De lounge' gestart door mamamadelon, 4 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Ojee vertel?...

Maar daar kan jij toch niets aan doen? Jij bent niet verantwoordelijk voor zijn daden hoor!!

2. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    nee ik weet dat ik daar niet verantwoordelijk voor ben maar het is toch heel dubbel , zeker omdat de moeder van mijn beste vriendin joods is
    Weten dat ik n deel van zijn DNA in me heb enzo, gelukkig is zijn achternaam niet doorgegeven op mijn vader , aangezien hij de vader van mijn oma is :) .
    het is gewoon vreemd ,

3. Yasminaa

Yasminaa Bekend lid

8 mei 2010
    717
    0
    0
    waarom persee die dag stil zijn? de rest van de maanden doen net alsof er niets is gebeurdt en wanneer het 4 mei is dan opeens zo 'heilig' stil staan?
    Nee, als je aan de doden wilt herdenken dan doe je wel zoveel tijden en niet oh het is 4 mei stil zijn...
    en agjaa als je niet in de gaten had .. ga je er niet aan dood..
    Vooral met kinderen kan je ze niet eens stil krijgen voor een miniuut

4. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    nou ik heb het n beetje in jip en janneke taal aan mijn zoon uitgelegd

Op 4 mei herdenken we de mensendie zijn gedood in de oorlog , en de volgende dag vieren we feest omdat we op die dag bevrijd zijn van de oorlog .
    mijn zoon vroeg ook of hij op andere dagen niet aan overleden mensen mocht denken , dusnog ff duidelijk verteld dat het oorspronkelijk was om de oorlogsslachtoffers te herdenken .

5. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ik was ook met de kleine bezig. dan is het toch erg moeilijk stil zijn. als het lukt doe ik er ook aan mee, maar ik maak me er niet druk om dat het nu niet gelukt is hoor

Deel Deze Pagina