Wij krijgen binnenkort een Android/wifi-tablet, maar ik heb hier (nog) niet bar veel verstand van; wie wel? Is het een kwestie van dat ding installeren en whoppa, klaar voor gebruik? Moeten er abonnementen aangevraagd worden? Dongels? Of iets anders misschien?
Ik heb een Android tablet (Qware) van de Intertoys *was maar 100 euro* De mijne draait op wifi en er zaten al wat dingen op geinstalleerd, verder heb ik wat apps gedownload via de android market. Wordfeud, Angry Birds, Appie, de 10 van witlof etc. etc.
ik heb nog geen idee hij zit nog in de doos, pff wat is het merk ookal weer....owja Epad 10" ik denk dat het een beetje hetzelfde is als een telefoon met android...Hij heeft wi-fi, draadloos internet teminste thuis bij mij of kennisen. Ik moet dus wel ergens binnen zitten en het wachtwoord van internet weten dan zoekt hij hem automatisch elke keer.
Heb je draadloos internet thuis? Zo ja, hoef je verder niets te doen behalve 'synchroniseren' met je internet (zoals de andere pc's erop zijn aangesloten) Heb je geen draadloos internet thuis is het misschien raadzaam om toch een router daarvoor aan te schaffen. Wil je de pad ook buitens huis (dus buiten je internetbereik) gebruiken kun je er een internetbundel voor afsluiten ik geloof bij zo'n beetje iedere telefoonprovider. Mobiel internet abonnementen op je tablet of iPad vergelijken