meisje, niet op vastpinnen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Krokus, 19 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    Hallo,

ben gisteren naar de gyn geweest en heb toen gevraagd of ze al kon zien wat het geslacht is. ze heeft toen gekeken en zei, zoals ik het kan zien een meisje maar je moet me er niet op vastpinnen. ze kon het niet heel goed zien maar zei toch een meisje. nu pin ik me er dus wel op vast.

heb voor dinsdag een afspraak gemaakt bij een echobureau voor geslachtsbepaling anders word ik helemaal gek.

heeft iemand dit ook gehad?

2. Samama

Samama Niet meer actief

Ik heb 1 keer een geslachtsbepaling laten doen tijdens de 4d echo, en daar was duidelijk het geslacht op te zien. De echoscopiste was er ook zeker van... en als het toevallig het andere geslacht is, dan heb ik veel kleertjes te koop te zetten... hihi.

3. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ja ok een 4d echo is wat anders als een reguliere echo bij de gyn. op een 4d echo is het gewoon meteen heel erg duidelijk.

4. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    Ik had dat ook... En ben met 22 weken nog een keer geweest.

5. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    en klopte het de eerste keer

6. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    JA! Maar ik was er niet vanuit gegaan... Durfde niet te gaan shoppen in kleur zeg maar ;).

7. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    nee ik durf ook niks te doen. daarom heb ik dinsdag nog een echo, gewoon tegen betaling. konden ze het bij jou ook niet goed zien of hoe ging dat dan?

8. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik heb dat nooit gehad, ik wou het ook absoluut niet weten wat het werd, dan vond ik er gelijk niks meer aan als ik het zou weten.
    en ik kan dan toch me mond niet houden ik had het dan gelijk door verteld

9. Kiz

Kiz Bekend lid

21 nov 2005
    973
    0
    0
    Een echo geeft nooit 100% zekerheid over het geslacht. Daarom wilde ik het bij de 1e zwangerschap helemaal niet weten. Als het dan het tegenovergestelde geslacht blijkt te zijn, ben je na de bevalling min of meer teleurgesteld, terwijl dat alles behalve nodig is.
    Nu ben ik weer zwanger en weten we voor 100% zeker dat we een zoon krijgen omdat er een vruchtwaterpunctie is gedaan (voor een andere reden trouwens, maar daaruit komt meteen ook het geslacht naar voren). Anders had ik me er ook niet op vastgepind. Dat kun je met slechts een echo nooit.

10. Niet meer actief

Nee ik niet, bij ons was het duidelijk te zien op de 20wkn echo.

11. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

bij ons was het duidelijk te zien met 19 weken op een 3d en pretecho... met 20 weken en 22 weken nog eens een echo gehad en is echt een meisje..!

12. valhalla

valhalla Niet meer actief

Bij ons was het met 20 weken ook heel duidelijk.

De gyneacoloog zei 'als je kindje straks geboren wordt en het is een jongetje, dan is het een andere dan deze'.

Huh? Nou ja, een meisje dus voor ons :D

13. Jee

Jee Bekend lid

17 aug 2006
    666
    0
    0
    Bij ons zei de echoscopiste heel resoluut met de 20 weken echo dat we een meisje kregen.Met 29.5wk nog een pretecho laten maken en daar hebben ze het nog eens goed laten zien.En inderdaad...we hebben een meisje.

14. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Bij ons was het bij de 20 weken echo heel duidelijk, en daarna nog 2 keer wat onduidelijker.
    Ik pinde me er na de eerste keer ook niet vast, maar na 3 keer wel hoor ;)

15. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    Het kindje had de benen tegen elkaar en wilde het echt niet showen!

16. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Nou tot 26wk hebben ze tot 3 keer aan toe 99% een meisje gezegd (zie foto in album, iedereen (ook op het forum) was ervan overtuigd dat het een meisje was).

Tot we met 26,5 week een 3d echo lieten maken en de mevrouw zei 'heel duidelijk, het wordt een jongetje' (zie andere foto in m'n album)

Haha! Wat hebben we gelachen! :)
    En er is dus ook echt een jongetje uitgekomen!

Dus pin je er idd niet aan vast! ;)

17. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    ik las hier laatst ook van iemand, waar de echoscopist ook had verteld dat het een jongetje zou worden, en het werd een meisje (of was het nou andersom)?
    Nouja, whatever... maar het was dus een foutje.

Lijkt me wel beroerd als je je hele babykamer roze of juist blauw hebt.

Mijn gevoel zegt heel sterk dat we weer een jochie krijgen, maar voor de zekerheid hebben we een babykamer gemaakt dat voor beiden kan. Zo ook met de meeste kleertjes (hoewel ik nog wel blauw heb van onze twee oudste zoons). :D

18. Denise19

Denise19 Bekend lid

17 jul 2007
    632
    0
    0
    Huh.. ik zie op die eerste 2 echo's toch ook echt een balzakje met piemeltje hoor :confused: Vooral op die 2e echo!

19. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    ik heb het iedere keer nog eens nagevraagd of ze toch weer even wilde kijken en na drie keer zij ze toch echt meid ik kan er niks aan veranderen dus ik denk dat het net als de vorige keer toch weer een meid is, tja dat klopte wel maar je blijft twijfelen op een of ander manier pas als je je beeb in handen hebt is het echt echt echt.

20. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Ik heb afgelopen dinsdag met 15 weken en 1 dag een echo gehad. Mijn man vroeg of ze al kon zien wat het werd. Ze zei dat ze dat echt nog niet kon zien zo vroeg. Maar ons beebje lag met zijn beentjes uit elkaar en er stak heel duidelijk iets omhoog. Zo duidelijk dat we het zelf ook meteen zagen. Nou, zegt ze, ik durf voor 98% zeker te zeggen dat dat een jongetje is. Hahahahha, we stonden helemaal versteld. Ze heeft echt nog wel 4 x gekeken en steeds zei ze hetzelfde. Ik geloof het ook wel, maar over 4 weken nog mijn 20 weken echo. Kijken of we nog een keer bevestiging krijgen....

xxx

Deel Deze Pagina