Pfffffffffffff akelig inderdaad die 12 wekengrens. Aan de ene kant kan ik heel nuchter kijken naar mijn zwangerschap en heb ik echt wel het idee dat het goed gaat komen. Maar er knaagt natuurlijk wel zo'n gevoel van...ojee wat dan? Maar ik zit al weer op 7 weken, nog 4 en dan heb ik de echo...daar kijk ik ook net als jullie erg naar uit. Op dit moment lijkt alles goed, voel me niet denderend en buik en borsten lijken te blijven groeien. Goed teken vind ik! Al weet ik dat die buik komt door mijn darmen hoor dat hoor ik tenminste iedereen zeggen. Mijn broeken kunnen al niet meer dicht. Pffff is het nu al weer dichterbij die 12 weken? Hmmm...nog steeds 7. Zie je wel...tijd kruipt!
De tijd kruipt voorbij inderdaad, ik kan niet wachten om het hartje voor het eerst te horen! Gelukkig voel ik me de laatste tijd beter ik ben alleen nog in de avond niet lekker/misselijk.
Hoi Meiden, Hier nog iemand die net zwanger is gister avond getest Ik vind het ook erg spannend deze eerste weken. Op dit moment heb ik gelukkig nog nergens last van alleen soms een krampend gevoel in mijn onderbuik. Gelukkig werk ik bij een huisarts en die heeft mij gerustgesteld dat dat normaal is. Groetjes Debster
Begrijp jullie helemaal.... Ben nu 13 weken en zelfs ik vind het nog eng.. 2 mooie echo's gehad.. en dan nog twijfels.. Maandag weer een echo.... en dan maar gaan genieten... Maar goed de tijd kruipt ook hier voor bij hoor. maar als ik dan terug kijk naar 6 weken en nu ging het best snel... hihihi.
nou meiden, ik zit vandaag ziek thuis..gister was ik de hele dag al beroerd en savonds werd het heel erg, vanmorgen stond ik te douchen en leek alsof ik flauw ging vallen en stond te trillen en riep gauw mijn man. ik ben op de grond gaan zitten en toen werd ik heel misselijk maar gelukkig niet hoeven overgeven! ik sta telkens weer verbaast! hahaha vandaag maar even rustig aan en lekker veel slapen. maandag ben ik als het goed is 9 weken..poeh dan nog 3 weekjes en dan....de echo! waaaah!
Nou petty ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt, ik word ook vaak duizelig, en dan ren ik naar de bank en mijn man die weet dan weer hoe laat het is. dan geeft hij me wat limonade en dan gaat het weer!
dankjewel meid, ik hoop het ook, dit is zo lastig, ik weet dat het erbij hoort maar prettig is anders...ik ben gewoon echt ziek s'avonds.. jij ook een fijne verdere zwangerschap toegewenst insha allah! ps: limonade helpt dat tegen duizeligheid?
@ Debs gefeliciteerd meid! @ Petty hier nog iemand die last heeft. Ben al sinds een week misselijk. Heb een hongergevoel maar zodra ik eet ben ik weer misselijk. Vandaag alleen een kopje soep en een beetje salade gegeten. Is ook niet gezond toch? Iemand suggesties?
@Petty bij mij wel, in limonade zit suiker en daardoor voel ik me beter Voor mijn zwangerschap had ik er ook vaak last van en t helpt bij mij altijd
hey meiden! ben ook zwanger en heb 2,5 jaar geleden een MK gehad aan 10 weken. ben nu ook bang. kan er ook nog niet echt van genieten. ik wil dat echt niet meer meemaken als ik naar de gynecoloog ga en zien op het schermpje dat het kindje niet meer leeft Volgende week maandag mag ik weer naar de gyn. ik ga met een blij maar ook een bang gevoel... ik hoop dat die 12 weken vlug voorbij gaan en dat alles in orde is met het kindje!
Hey Ftje, ik hoop voor je dat de weken snel voorbij gaan en dat je fijn goed nieuws krijgt! Ik ga vanavond voor de eerste echo, begin nu wel een beetje gespannen te worden hoor
dan hoop ik dat het bij ons ook snel om gaat. Weet het nu een week maar die is echt niet snel omgegaan!
ben nu 9 weken en 4 dagen vorige week voor t eerst naar vk geweest en volgens haar was alles goed .... ik heb een hyves profiel en kanniej w88 om het er op te zetten zodat iedereen het weet vind het alleen nog een beetje eng en diep van binnen moet ik ook gewoon w88 tot de 12 weken maar duurt zooooooooooo lang haha ( al hoewel ... nog 2 weken ) hihh dat gaat snel x
hahadesangel ik ben ook af aan t tellen en zit pas op 6 weken. We gaan over twee weken met een groep op wintersport en het wordt dan zo moeilijk om niets te zeggen. Hoop echt dat ik het voor em kan houden!