oh wat duren die eerste weken toch lang....

Discussion in 'Zwangerschap' started by petty, Jan 11, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ik mag pas 21 feb. voor het eerst naar de vk. Zit dan op 10,5 week. Dat is me echt te lang :s

2. weethetwel

weethetwel Bekend lid

Mar 20, 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    ezt hem op dames met wachten.. ik wacht ook mee..

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

Nov 16, 2007
    20,510
    2,427
    113
    Female
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Foei! Ik word is nooit met een t! Terug naar de schoolbanken jij! :p

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

Nov 16, 2007
    20,510
    2,427
    113
    Female
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hey jij speelt vals! Jij bent al voorbij de 12 weken hihihi, nee hoor, ook jij mag mee wachten, maar wel fijn dat je voorbij de spannende 12 weken bent, gefeliciteerd!

5. petty

petty Actief lid

Jul 10, 2007
    451
    0
    0
    ik ben jaloers op meiden die al over die 12 weken zijn :)

pfff hoe doen ze dat toch? het lijkt echt alsof een dag een week duurt! :rolleyes:

6. moniquekenitra

moniquekenitra Actief lid

Jan 3, 2008
    217
    0
    0
    Belgie
    hey Petty,

voor je het weet is het voorbij, probeer er niet te veel aan te denken, haha moeilijk ik weet het. Maar nog 3 weekjes en dan zit je aan de 12 weken.

Ik heb van de week de echo gehad en ik vond het geweldig, de kleine lag te duimen en het hartje deed het perfect het is al een echt mensje met armpjes en beentje :p

Veel sterkte met wachten he ;)

7. Linka76

Linka76 VIP lid

Dec 14, 2007
    9,703
    0
    0
    Ik vind ook zo lang duurde, ik heb al kindje, maar gaat toch zo langzaam :rolleyes: ! 2 keer echo gehad, prima in orde, familie en paar vrienden weten het al en ik wil eigenlijk al openbaar vertellen op hyves, maar andere kant wil ik wachten tot 11 a 12 weken, pfff, lastige situatie ;)

8. sorry juffrouw Ingeltje. Ik ga snel mijn gummetje zoeken ;)

9. weer een dagje verder :)

10. Dorientje

Dorientje Fanatiek lid

Dec 7, 2007
    1,385
    0
    0
    erembodegem
    hoy iedereen,

Ik ben ook een ongeduldige wachter...

Ik moet nog 6 weken afwachten en ben zo bang dat het slecht gaat.
    Hoe doen jullie het om er geen 24u op 24 aan te denken?

11. Jossie76

Jossie76 Lid

Jan 23, 2008
    12
    0
    0
    Zooooooooooooo herkenbaar...
    Die eerste weken vond ik van de oudste 2 al slopend, maar deze keer lijkt het nog wel veel erger. Nou moet ik er wel bijzeggen dat ik bij de oudste zo ongeveer vanaf de innesteling wist dat ik zwanger was en dat is hoogstwaarschijnlijk met nummer 3 net zo ;). Bij de nu nog jongste kwam ik erachter dat ik zwanger was toen ik al bijna 10 weken onderweg was :rolleyes: . Tja... dat krijg je met een onregelmatige cyclus hè ;).

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

Nov 16, 2007
    20,510
    2,427
    113
    Female
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    :) :) :) :) :)

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

Nov 16, 2007
    20,510
    2,427
    113
    Female
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hmmm dan moet ik nu maar weer gaan balen van mijn regelmatige cyclus dan :D

14. moniquekenitra

moniquekenitra Actief lid

Jan 3, 2008
    217
    0
    0
    Belgie
    Hoi Dorientje,

tja dat hou je niet tegen , maar ik werk 40 uur in de week en inde avond het huishouden dus dan gaan de dagen wel snel hoor, maar eigenlijk ben ik er de hele dag mee bezig maar zolang je maar geniet en niet te veel stresst kan dat volgens mij geen kwaad hoor.

15. hallo,
    we zijn er over aan het denken om het op een leuke manier aan de oma's opa's te vertellen. Iemand leuke ideeen?
    Zelf zat ik te denken om een rompertje/truitje/slabbertje te bedrukken met een leuke tekst. Nu het tweede punt... weet iemand een leuke tekst?

16. petty

petty Actief lid

Jul 10, 2007
    451
    0
    0
    welkom dorientje! :D

en allereerst gefeliciteer natuurlijk! tjah het wachten is vreslijk zoals je hebt kunnen lezen hebben we hier allemaal "last" van haha, en een echte tip kan ik je niet geven..het is gewoon afwachten en gewoon je ding blijven doen en hopen op t beste meer kan je er niet van maken.

suc6!

17. First time

First time Bekend lid

Jan 24, 2008
    811
    0
    0
    Hallo allemaal!

Ook ik ben (heel) pril zwanger en zit me alleen maar druk te maken in plaats van blij te zijn... :rolleyes:
    Ik vind het doodeng, omdat ik het zooooo graag wil!
    Ik heb dinsdag voor het eerst positief getest, maar het was een flinterdun en nauwelijks waarneembaar lijntje. Hij was nu iets duidelijker, maar nog steeds heel vaag. Ik wil gewoon een vette streep...

Vanmorgen werd ik een beetje paniekerig wakker, omdat ik ineens helemaal niets voelde en bang was dat het vruchtje aan het afsterven is. Nu weet ik het weer allemaal helemaal niet. Ik heb vandaag aanzienlijk minder gespannen borsten; weet iemand of dit vaker voorkomt tijdens een zwangerschap? Temperatuur leek wel in orde (37,3). Waar ik eerder misselijkheidsensaties had en activiteit dacht waar te nemen ter hoogte van mijn baarmoeder, voel ik nu enkel mijn rommelende darmen en verder niets. Ik voel me niet echt zwanger, ofzo... Hebben jullie dit ook?

Sterkte allemaal in deze onzekere tijd!

18. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

Nov 16, 2007
    563
    0
    16
    First time : Dat heb ik ook voel me ook nog steeds niet echt zwanger, heb tot nu toe 2 dagen gehad dat ik echt verschrikkelijk moe en wat dizzy was, en af en toe wat buikpijn, maar verder.... niks niet misselijk niet moeten overgeven enzo, op zich natuurlijk super fijn maar ook zo onwerkelijk. Soms heb ik echt het idee dat er niks zit ofzo, of dat het misgaat je wordt er wel onzeker van!

19. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik heb eerder de boodschap gegeven dat het niet te bedoeling is om er een kletstopic van te maken, nu gaan we gewoon vrolijk verder.

Meiden meld je aan bij de maand waarin je uitgerekend bent (zie bevallingslijstforum)

Ik ga dit op slot zetten.

Share This Page