Ik moet het even kwijt, Maar hier waar ik woon maken ze dus echt pas met 12/13 weken een echo en nu weet ik ook wel dat ik gewoon moet wachten maar jeetje wat duurt dit toch lang ik weet al sinds 23 april dat ik zwanger ben en heb nu pas 23 juni de echo maar ik leef tot nu alleen maar in die onzekerheid bah Meer vrouwen die zolang moeten wachten en ja ik weet het het is ook niet anders en moet dat geduld opbrengen maar wordt zo moeilijk bah
Oh men ik snap dat je ongeduldig bent. Ik kreeg een vroege echo ivm een mk dus ik heb geen ervaring met zolang wachten. Succes
Dat is wel heel erg lang, Hier eerste echo met 10+5 gehad en dat duurde al een eeuwigheid. Succes met wachten
Zoo Dankjulliewel voor de reacties dat had ik niet verwacht eerder van tja dat duurt nu eenmaal zolang en is niet anders.. Had echt het gevoel dat ik zo ongeduldige doos ben en weer is niet kan wachten... Maar ja het duurt me echt te lang en maakt me zo onzeker voor als je de test hebt gedaan is je 1e echo een hou vast maar nu wel precies een houvast voor mij van 2 maand...
Ik zou vragen om een vervroegde echo of een pretecho laten maken met een week of 10. Zit je niet zo lang in onzekerheid. En stel dát het mis is (gaan we niet vanuit) dan heb je er niet onnodig langer mee doorgelopen. Niet elke mk herken je. Ik zag pas bij 10weken echo dat het mis was en zoals het eruit zag was mijn lichaam niet van plan t op korte termijn af te breken. Maar we gaan er gewoon vanuit dat het bij jou goed is
Ja dat is mijn angst dus ook heel erg Ben blij dat ik dus niet als enigste zo denk!! En wat betreft echo aanvragen dat doen ze dus gewoon niet of ik moet wat ergs hebben dan doen ze het wel.. En in mijn 1e zwangerschap heb ik HG gehad en was ik dus uitgedroogd en ben ik opgenomen met 6 weken en toen heb ik dus wel een echo gehad